دوشنبه 02 مهر 1403 - 12:52

کد خبر 638578

دوشنبه 02 مهر 1403 - 10:39:53


اجرای ۷ هزار برنامه در کنگره ۱۵ هزار شهید فارس


باشگاه خبرنگاران/ فرمانده سپاه فجر فارس از اجرای ۷ هزار برنامه در کنگره ۱۵ هزار شهید استان خبر داد.

سردار یدالله بوعلی،  فرمانده سپاه فجر فارس در صحن شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به دشمنانی که دارد تا به امروز ایستادگی کرده و در عرصه‌های بین الملل، سیاسی، نظامی و ... درخشیده است.
او اضافه کرد: درخشندگی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون شهدای مقدس است، همه ما مدیون عظمت کار شهدا هستیم.
فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: بسیاری از کار‌ها که در سطح شیراز صورت می‌گیرد شاید جای تعجب نداشته باشد به لحاظ اینکه این شهر دارای ظرفیت‌های بالایی است و این کمترین انتظار است که از ظرفیت شهر مدنظر است.
او خاطرنشان کرد: امر برخی از کار‌ها را انجام دهیم جای تعجب است و هرآنچه انجام می‌دهیم بدین صورت است که دیگران انتظار دارند این است که بتواند در ابعاد مختلف نمود داشته باشد آنچه امروز دیده می‌شود در شهر حاصل تفکر و تدبیر همه آنهایی است که مسئولیت دارند.
سردار بوعلی گفت: امروز چه در مسائل فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و ... هنگامی نگاه می‌کنیم مصادیق مهمی را می‌توانیم پیدا کنیم که نسبت به قبل مطلوب‌تر است و این جای شکر دارد شهر شیراز از بحران گذشته عبور کرده و در حال ارتقاع است.
او در خصوص دفاع مقدس افزود: دشمنان به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی را مورد ضربه قرار دهند، اما ایران اسلامی توانسته پا به پای دیگر کشور‌ها حتی بیشتر توسعه پیدا کند.
فرمانده سپاه فجر فارس عنوان کرد: در خصوص دومین کنگره شهدا که در پیش است، در موضوع دومین کنگره شهدا مانند درگیر برنامه‌ها توقع داریم که فعالیت‌ها به همان صورت انجام شود، در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه را اجرا کرده‌ایم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط