دوشنبه 02 مهر 1403 - 15:53

کد خبر 638717

دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:00:00


‌شناسایی‌ ۲۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز برق در اسدآباد


ایسنا/ مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد از شناسایی ۲۰۰ مورد انشعاب غیرمجاز برق از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: این تعداد انشعابات غیرمجاز پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

سهراب عسگری نویدیان، مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد با اشاره به کشف مواردی از دستگاه‌های ماینر  غیرمجاز برای استخراج ارز دیجیتال در اسدآباد در سال‌های گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه در سال گذشته و امسال تاکنون  موردی از ماینر ارزهای دیجیتال در شهرستان نداشته‌ایم.

وی با اشاره به افزایش و ارتقا بهره‌وری به عنوان یکی از استراتژی و راهبردهای شرکت برق شهرستان، تصریح کرد: در این رابطه در سطح شهرستان اقدامات بسیار خوبی انجام شده که از جمله آن می‌توان به توانمندسازی نیروها در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع و مرتبط، بازدید و مراجعه به مشترکان پرمصرف در راستای مدیریت مصرف برق و کمک به ناترازی تولید و مصرف برق، کشف و جمع‌آوری برق غیرمجاز در راستای بهبود و کاهش تلفات انرژی و خدمات‌رسانی به مشترکان دارای شناسه اشاره داشت.

عسگریان نوید همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده شرکت برق شهرستان در راستای مقاوم‌سازی  شبکه و تأمین برق پایدار و مطمئن، خاطرنشان کرد: تعویض مقره‌های معیوب، تعویض پایه‌های برق فرسوده شهری و روستایی، تعویض پایه‌های فرسوده ۲۰ کیلو ولت شهری و روستایی از جمله این اقدامات انجام شده بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه موارد سرقت سیم کابل برق در شهرستان به‌طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد شبکه برق  نقاط شهری اسدآباد  به کابل خودنگهدار تجهیز شده‌اند، ضمن اینکه ۴۰ درصد از شبکه برق نقاط روستایی این شهرستان نیز به کابل خودنگهدار مجهر شده که با اجرای ۷۵ کیلومتر  شبکه خودنگهدار دیگر، صد درصد روستاهای شهرستان نیز به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط