دوشنبه 02 مهر 1403 - 15:50

کد خبر 638881

دوشنبه 02 مهر 1403 - 13:39:26


اولین واکنش کاپیتان فرانسه به بازی جنجالی با ایران


ورزش 3/ کاپیتان تیم ملی فوتسال فرانسه تاکید کرد باید بهترین نمایش خود را مقابل تایلند داشته باشند.

تیم ملی فوتسال فرانسه روز گذشته در آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی نمایش پرانتقاد و ضعیفی مقابل ایران به نمایش گذاشت و در نهایت هم شکست خورد که کاپیتان خروس‌ها به دفاع از عملکردشان و حریف بعدی پرداخته است.
فوتسالیست‌های فرانسه دیروز کمتر از حد استاندارد خود ظاهر شدند و عملکردشان در سراسر جهان مورد انتقاد قرار گرفت، چراکه آنها قصد داشتند با شکست مقابل ایران به سمت راحت‌تر در مرحله حذفی بروند و احتمال تقابل با برزیل را نداشته باشند که همین اتفاق افتاد و خروس‌ها را با هجمه شدید مواجه کرده است.
کوین رامیرز، کاپیتان تیم ملی فوتسال فرانسه پس از دیدار مقابل ایران و بازی نمایشی تیمش در این مسابقه عنوان کرد: ما می‌دانیم که بهترین عملکرد خودمان را نداشتیم و از اینکه خود واقعی‌مان را نشان ندادیم، ناامید بودیم.
او با بیان اینکه ما روی مرحله یک هشتم نهایی و بحث خستگی و برنامه برای بازی بعد تمرکز کردیم، گفت: اکنون مرحله جدیدی از مسابقات را آغاز می‌کنیم. یا همه چیز به دست می‌آوریم یا حذف خواهیم شد. ما می‌خواهیم به مراحل بالاتر برسیم و فرانسه را تا جایی که ممکن است پیش ببریم.
کاپیتان تیم ملی فرانسه در خصوص تقابل با تایلند در مرحله بعد ابراز کرد: تایلند تیم بسیار خوبی است. ما یک مربی بزرگ داریم که نباید از او غافل شد. ما 5 روز فرصت داریم تا آماده شویم. همین باید کافی باشد.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط