دوشنبه 02 مهر 1403 - 15:54

کد خبر 638923

دوشنبه 02 مهر 1403 - 14:01:37


حرف‌های جالب عراقچی در مورد هواداری از پرسپولیس


ورزش 3/عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، تیم محبوب خود را معرفی کرد.
 مدتی قبل حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه، در گفت‌وگویی عنوان کرده بود "عراقچی یک مشکل دارد و آن هم این است که پرسپولیسی است." این موضوع واکنش وزیر امور خارجه را به دنبال داشت و او در گفت‌وگویی با خنده در پاسخ به این اظهارات گفت: این مشکل من نیست، مشکل ایشان است که آبی است.
او در ادامه گفت: من انکار نمی‌کنم که طرفدار پرسپولیس هستم، هر کسی طرفدار تیمی است، اما طبیعی است که وقتی پای مجموعه کشور در میان باشد، همه ما پشت سر تیم ملی هستیم. استقلالی‌ها را هم دوست داریم.
عراقچی در مورد شرایط نامطلوب چمن‌های استادیوم‌های ایران گفت: ما هم ناراحت می‌شویم و خود من هم زمانی که می‌بینم، خجالت می‌کشم اما قول داده‌اند که درستش کنند. چاره‌ای نیست.
وزیر امور خارجه همچنین گفت: حرف آخر من هم در بحث‌های فوتبالی این است که همه در حد کل کل است. همه توجه داشته باشند طرفداری از تیم‌ها کار قشنگی است، همین کل کل کردن‌ها و سر به سر همدیگر گذاشتن‌ها کار خوبی است اما نباید از یک حد بیشتر برود. همه بدانیم که نهایتا همه پشت سر تیم ملی کشور و فوتبال کشور هستیم.
او با حمایت از استقلال ادامه داد: وقتی استقلال در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند، من به همان اندازه حرص می‌خورم که وقتی پرسپولیس بازی می‌کند حرص می‌خورم. عرق ملی‌مان که جایی نرفته است. زمانی که استقلال در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند، انگار تیم ملی ایران است. همه ما باید پشت این تیم باشیم و هستیم. خود من هم هر جا توانستم اگر تیم استقلال مشکلی داشته و مراجعه کرده‌اند، حل کرده‌ام. آن کل کل‌ها و سر به سر گذاشتن‌ها به جای خودش اما بحث پیشرفت فوتبال هم جای خودش.
عراقچی در پایان در واکنش به درخواست مجری برنامه از او برای حل مشکلات فوتبال گفت: وزیر ورزش هست اما من هم در سیاست خارجه هر کمکی بتوانم به پیشرفت فوتبال کشور و همه ورزش‌ها بکنم، دریغ نخواهم کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط