سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 13:46

کد خبر 640007

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 12:01:57


۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند


باشگاه خبرنگاران/ مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان زنجان گفت: ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت آزاد شدند.

علاءالدین کریمی، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان زنجان با بیان اینکه ۰ زندانی جرائم غیرعمد در زنجان به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت آزاد شدند اظهار کرد: ۲ نفر از خانواده های مرحومین در اقدامی خداپسندانه و انساندوستانه، هزینه تاج گل و همچنین احسان را صرف آزادی ۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد کردند.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان با مبلغ بدهی یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال آزاد شده اند که با کمک ستاد دیه استان از محل کمک های خیرین، ستاد دیه کشور، قبولی اعسار، گذشت شاکی و آورده محکومان فراهم شد.
کریمی با تاکید بر اینکه خیرین بزرگوار استان یار و یاور ستاد دیه هستند، از آنها خواست: کمک های خود را به شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۳۶۲۶ به نام ستاد دیه استان نزد بانک ملی واریز کنند و خیرینی که قصد دارند نسبت به آزادی احدی از زندانیان با اطلاع از وضعیت پرونده راساً اقدام کنند به ستاد دیه مراجعه کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط