سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 13:46

کد خبر 640010

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 12:04:00


اطلاعات ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز زنجانی در سامانه سپند ثبت شد


باشگاه خبرنگاران/ رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تاکنون اطلاعات ۱۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز زنجانی در سامانه سپند برای بهره مندی از خدمات سرویس مدرسه ثبت شده است.

منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت: امسال ۱۵ شرکت، ارائه خدمات سرویس مدارس را در شهر زنجان عهده دار شده اند.
وی با با بیان اینکه شهرداری در ایام بازگشایی مدارس با همه خدمات و امکانات در کنار آموزش و پرورش است، اظهار داشت: نرخ سرویس های مدارس مصوب و مشخص شده است و انتظار می رود مدیران مدارس، قراردادهای سرویس را به موقع تحویل بدهند.
مرادلو گفت: قراردادهای سرویس های مدارس بار حقوقی دارد و تحت نظر نهادهای ذیربط مثل پلیس و قوه قضاییه قرار می گیرد از این رو دقت در تنظیم آنها لازم است.
رییس شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی صرفا یک انقلاب مادی نبود، افزود: انقلاب اسلامی امروز بعد از ۴۵ سال همچنان با اقتدار در مسیر آرمان های حضرت امام و ارزش های الهی و اسلامی تحت هدایت های رهبر معظم انقلاب حرکت می کند.
مرادلو با بیان اینکه ما حاضر به معامله بر سر ارزش های والای انقلاب نیستیم، اظهار داشت: با تقدیم ۲۲۰ هزار شهید در دفاع مقدس اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط