سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 16:58

کد خبر 640030

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 15:11:00


اعمال 3 حلقه محدودیت ترافیکی ویژه بازی دربی در اراک


ایرنا/ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از اعمال سه حلقه محدودیت ترافیکی ویژه بازی استقلال و پرسپولیس در فردا (چهارشنبه) در اراک خبر داد.

سرهنگ محمد پورشمس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: این دیدار فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۹ به میزبانی استان مرکزی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود اما اعمال محدودیت‌ها از ساعات صبح انجام می‌شود و تا پایان دیدار و تخلیه کامل ورزشگاه ادامه دارد.
وی بیان کرد: اعمال محدودیت ترافیکی از کنارگذر تقاطع آزادگان به سمت بلوار شهدای گمنام، میدان حافظیه به سمت بلوار شهدای گمنام، تمام کوچه‌های کوی بهاران به سمت بلوار شهدای گمنام، بلوار شهدای دولت به سمت ورزشگاه، میدان فاطمیه به سمت میدان حافظیه، بلوار قدس (زیر پل شهید فتاحی) به سمت میدان حافظیه و بلوار حافظیه به سمت میدان حافظیه است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تنها افرادی می‌توانند وارد این محدودیت‌ها شوند که دارای کارت مخصوص باشند.
پورشمس، از تمام شهروندان خواست تا حد امکان جهت تردد به ورزشگاه از سرویس‌های حمل و نقل عمومی به‌ویژه اتوبوس‌های شرکت واحد که شهرداری به صورت ویژه برای این امر در نظر گرفته، استفاده نمایند.
وی تاکید کرد: انتظار است شهروندان استان مرکزی در راستای برگزاری هر چه بهتر دیدار استقلال و پرسپولیس تهران، همکاری خوبی با مأموران پلیس راهور این استان داشته باشند و از پارک خودرو در محل‌های یاد شده جدا خودداری کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط