سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 16:57

کد خبر 640277

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 14:21:55


غیبت، کار دست نایب قهرمان کشتی جهان داد


ایرنا/ سعید ابراهیمی مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و نایب قهرمان ۲۰۰۷ جهان بدلیل غیبت حکم اخراج خود را از اداره ورزش و جوانان استان همدان دریافت کرد.

سعید ابراهیمی دارنده نشان نقره ۲۰۰۷ کشتی جهان، قهرمانی آسیا و نفر پنجم المپیک ۲۰۰۸ پکن سال‌ها قبل با استفاده از آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان، به عنوان کارمند ورزش و جوانان شهرستان نهاوند فعالیت داشت.

جزییات پرونده اخراج این قهرمان نامدار کشتی هنوز اعلام نشده اما عمده تخلف اداری او را غیبت‌های مکرر عنوان کرده‌اند.

سعید ابراهیمی با تایید دریافت نامه اخراج خود از بدنه دستگاه ورزش و جوانان استان همدان گفت: به این حکم معترض هستم و پیگیری لازم در حال انجام است.

وی بیان کرد: دفاعیه خود را به امور اداری وزارت ورزش ارائه خواهم داد و معتقدم برای من که مربی تیم ملی کشتی هستم و سال‌ها برای این کشور افتخار کسب کرده‌ام، این حکم ناعادلانه است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این باره گفت: پرونده تخلف اداری سعید ابراهیمی مربوط به ادوار گذشته بود و در وزارت ورزش و جوانان کشور پیگیری شده است.

علی حقیقی افزود: به هر حال سیستم اداری مشمول تمامی کارکنان دولتی می‌شود و قانون تبعیض در آن را قائل نشده و پرونده سعید ابراهیمی نیز به طور قطع بر اساس قوانین جاری مورد بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ابراهیمی این حق را دارد که از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیر پرونده خود باشد اما موارد درج شده در پرونده اداری او طی سال‌های اخیر بوده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط