سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 16:52

کد خبر 640286

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 14:29:16


هیات دوچرخه سواری فارس رتبه دوم کشور را به دست آورد


ایرنا/ فدراسیون دوچرخه سواری در ارزیایی سالیانه برترین هیات های کشور، هیات استان فارس را به عنوان دومین هیات برتر در سال ۱۴۰۲ معرفی کرد.

میثم قائدی، رئیس هیات دوچرخه سواری فارس، اظهار کرد:‌ طبق ارزیابی فدراسیون،‌ هیات استان فارس با کسب ۷۱۵ امتیازبا رتبه عالی در جای دوم کشور پس ازآذربایجان شرقی قرار گرفت.
میثم قائدی ادامه داد: این موفقیت حاصل تلاش ورزشکاران، مربیان، دست اندرکاران هیات وحمایت اداره کل ورزش و جوانان است که به ثمر رسید و از همه کسانی که کمک کردند تا پرچم فارس در کشور به اهتزاز در بیاید قدردانی می کنیم.
درسال های گذشته نه چندان دور دوچرخه سواران زیادی از استان فارس به ویژه در بخش بانوان خود را مطرح کردند و حتی به عضویت تیم ملی درآمدند اما همواره هیات این رشته در فارس با چالش های زیادی همراه بوده و اعتراض و انتقاد ورزشکاران را در سال ۹۷ نسبت به رییس هیات وقت دوچرخه سواری به دنبال داشته است.
چهارم خرداد ۹۷ بود که شماری از دوچرخه سواران فارس در اجتماع خود که درحاشیه بلوار چمران شیراز برگزار شد و چندین ملی پوش در رده بانوان وآقایان در بین آنها حضور داشتند با نوشتن طوماری از مدیر کل ورزش و جوانان خواستند به درخواستشان که تغییر و تحول در این هیات هست رسیدگی شود.
همچنین شماری از دوچرخه سواران استان فارس یازدهم خرداد ماه ۹۷ با حضور در میزگردی که در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) فارس در شیراز برگزار شد به بیان مشکلات خود پرداختند.
تحقق نشدن وعده ها، استفاده از افراد غیر متخصص در کمیته های مختلف هیات، شفاف نبودن مسائل مالی، حمایت نکردن از قهرمانان و برگزار نشدن مجمع عمومی سالانه هیات از جمله مشکلاتی بود که در این میزگرد عنوان شد.
پس از این اعتراض ها بود که تغییر و تحول در هیات دوچرخه سواری فارس صورت گرفت و آرامش به این رشته پر استعداد بازگشت.
فرانک پرتوآذر، نیلوفر دوکوهکی، فاطمه یوسفی، نگار کریمی، فاطمه عباسی، محمد الهیاری، احمد برزگر، مهران کوثر، محمود قناعت پیشه، فرزاد خدایاری،‌محمد حسین اسکندری، علیرضا نادری فرد، ‌مجتبی زینعلی،‌ ‌ناصر نصیری و... از جمله دوچرخه سواران استان فارس هستند که مقام های ارزشمندی هم درآسیا و هم در کشور را کسب کرده اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط