سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 16:52

کد خبر 640292

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 14:37:08


نویر حاضر نیست به تیم ملی برگردد


ورزش 3/مانوئل نویر قصد ندارد حتی با وجود مصدومیت مارک آندره تراشتگن به تیم ملی آلمان برگردد.
مصدومیت شدید مارک آندره تراشتگن در دیدار برابر ویارئال که باعث شد این بازیکن روز گذشته زانویش را به تیغ جراحان بسپارد و حداقل هفت ماه قادر به بازگشت به میادین نباشد باعث شده است که بسیاری از هواداران بارسلونا نگران وضعیت ستاره این تیم باشند.
اما تنها هواداران بارسا نیستند که نگران وضعیت او و دروازه‌ تیم‌شان هستند. تیم ملی آلمان هم از نبود این بازیکن ضربه بزرگی خواهد خورد. او پس از مدت‌ها نیمکت‌نشین نویر بودن، بالاخره موفق شده بود با توجه به بازنشستگی او به حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش امیدوار باشد که این اتفاق تلخ برایش رخ داد.
این وضعیت باعث شد که در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال بازگشت نویر به تیم ملی آلمان مطرح شود اما TZMunchen مدعی شده است که نویر با وجود این وضعیت هم تمایلی به حضور دوباره در این تیم ندارد و تصمیمش برای خداحافظی با تیم ملی آلمان قطعی است و آن را تغییر نخواهد داد.
این در حالی است که کوین ترپ هم مصدوم است و برند لنو مدت‌هاست که به اردوی تیم ملی آلمان دعوت نشده است و انتظار می‌رود که با این وضعیت و تاکید نویر روی تصمیمش برای خداحافظی، باید شاهد حضور الکساندر نوبل و الیور بومن در دروازه این تیم در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر در لیگ ملت‌های اروپا باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط