سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 23:56

کد خبر 640708

سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 21:11:58


اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر از ۲۰ مهر آغاز می‌شود


مهر/ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از ۲۰ مهرماه جاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان به طور رسمی آغاز خواهند شد.

علی موحدی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش استان بوشهر در سال تحصیلی جدید که با شعار «برای ایران، برای مدرسه» آغاز شده است، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: استان بوشهر ۱۱۱ معلم و ۴۷۱ دانش آموز شهید دارد که تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است و یادواره این ۵۸۲ شهید فرهنگی و دانش آموز در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی گفت: به منظور آغاز یادواره‌های شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر در سال تحصیلی جدید، امروز در شهرستان گناوه آئین افتتاح این یادواره‌ها در دبیرستان نمونه دولتی پسرانه فتح المبین این شهر برگزار شد.

موحدی اضافه کرد: دبیرستان شهدای فتح المبین گناوه در عملیات غرورآفرین فتح المبین در دوران دفاع مقدس، ۱۶ دانش آموز و یک معلم شهید تقدیم نظام اسلامی و انقلاب کرده است و لذا افتتاح یادواره شهدا فرهنگی و دانش آموز امسال به میزبانی این دبیرستان انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده، و با هماهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و دستگاه‌های مرتبط، در ۲ هزار مدرسه استان ۲ هزار یادواره شهدا در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی گفت: یادواره‌های شهدا دانش آموز و فرهنگی در مدارس استان بوشهر از مهرماه آغاز و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی امسال گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از ۲۰ مهرماه جاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان به طور رسمی آغاز خواهند شد.

موحدی خاطرنشان کرد: با هدف گذاری‌های انجام شده ۱۷ تا ۲۰ هزار دانش آموز پسر و دختر متوسطه دوم و پایه نهم به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد که مکمل یادواره شهدا در مدارس باشند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط