چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:00

کد خبر 641016

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 12:27:00


«احمد لوستر» در خواب دستگیر شد


خراسان/ سارق سابقه‌دار معروف به «احمد لوستر» در حالی درون مخفیگاهش به چنگ پلیس افتاد که به خواب ناز فرو رفته بود.

مأموران کلانتری شفای مشهد در ادامه عملیات‌های ضربتی مبارزه با یغماگران اموال مردم به سرنخ‌هایی از اختفای لوازم سرقتی در یکی از روستاهای اطراف خین‌عرب دست یافتند و به بررسی نامحسوس موضوع پرداختند.
رصدهای اطلاعاتی افسران زبده دایره تجسس کلانتری نشان داد که مالخر و سارق سابقه‌دار معروف به «احمد لوستر» درون یکی از پاتوق‌های روستایی لوازم سرقتی را مخفی کرده است، بنابراین گروهی از نیروهای انتظامی با نظارت و هدایت مستقیم سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفا) عازم روستای مذکور شدند و در حالی متهم ۳۷ ساله را به دام انداختند که در خواب ناز سحرگاهی فرو رفته بود.
در بازرسی از مخفیگاه وی یک انبار بزرگ لوازم شامل قطعات خودرو، لپ‌تاپ، فکس، پمپ باد، پمپ آب، دستگاه کامل برق اضطراری، پنل آیفون، دریل برقی، جلیقه نجات، مقادیر زیادی ابزار و آچارآلات، کارت‌خوان، مشروبات الکلی و ۸۰ گرم مواد مخدر به همراه تعداد شمشیر و قمه و کشف شد.
با انتقال متهم مذکور به مقر انتظامی تحقیقات درباره اموال مکشوفه در حالی آغاز شد که وی ادعا کرد چون در لوسترفروشی کار می‌کند به «احمد لوستر» معروف شده است، اما لوازم و اموال مذکور به شغل لوسترفروشی‌اش ارتباط دارد. این بررسی‌های بیشتر پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط