چهارشنبه 04 مهر 1403 - 11:55

کد خبر 641038

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 09:43:25


حزب‌الله از شهادت یکی از فرماندهان خود خبر داد


فارس/ جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد چهارشنبه تایید کرد که یکی از فرماندهان ارشد این جنبش در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.
 
جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد چهارشنبه در بیانیه‌ای شهادت دو عضو ارشد خود در حملات رژیم موقت تروریست صهیونیستی را تایید کرد.

حزب‌الله در این‌باره گفت که شهید مجاهد، فرمانده «ابراهیم محمد قبیسی» ملقب به حاج ابوموسی متولد سال ۱۹۶۲ در حمله اشغالگران به بیروت، به شهادت رسیده است.این جنبش همچنین افزود که شهید مجاهد، «حسین هانی عزالدین» ملقب به حاج فارِس متولد سال ۱۹۷۲ نیز در حمله صهیونیست‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

حزب‌الله در توضیح سوابق فرمانده ابراهیم محمد قبیسی گفت: «سردار شهید، که دیروز به درجه رفیع شهادت نائل آمده، رهبری تعدادی از یگان‌های موشکی مقاومت را برعهده داشت».

این جنبش توضیح داد: «سردار شهید قبیسی، مسئولیت یگان نظامی بدر را بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ برعهده داشت. او همچنین بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ مسئولیت محور منطقه را برعهده داشت».

پیش از این نیز وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در حملات دو روز اخیر اسرائیل به جنوب و شرق این کشور، ۵۶۹ نفر به شهادت رسیده (شامل ۵۰ کودک و ۹۰ زن) و حداقل ۱۸۳۵ تن نیز مجروح شدند. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط