چهارشنبه 04 مهر 1403 - 13:54

کد خبر 641063

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 11:52:00


توزیع 110 سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند ایلامی


ایرنا/ ۱۱۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند و مددجوی ایلامی به همت کمیته امداد این استان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام توزیع شد.

حجت‌الاسلام ‌الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این آیین، اظهار کرد: کمک به ازدواج جوانان در راستای عمل به فرایض دینی، سنت‌های الهی و همچنین در راستای جوان‌سازی جمعیت کشور از ضروریات امروز جامعه است.
کریمی‌تبار تصریح کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند دغدغه‌های اصلی جوانان که عمده آن اقتصادی است برطرف و مشکلات سر راه ازدواج آنان که یکی از آنها تأمین جهیزیه است، برداشته شود.
وی افزود: قشر جوان ما که همواره با مشکلات آشنایی دارند در مسیر ازدواج و زندگی مشترک از فقر هراسی نداشته باشند چرا که آغاز زندگی همواره با مشکلاتی همراه خواهد بود.
ناصر مرادی پویانی، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین گفت: تعداد ۱۱۰ سری جهیزیه با همکاری و مشارکت مرکز نیکوکاری نجوا شهر ایلام در بین زوج‌های مددجوی کمیته امداد و نیازمند غیر تحت پوشش توزیع می‌شود.
مرادی پویانی با بیان اینکه هر سری شامل ۱۸ قلم کالا و لوازم ضروری زندگی است، ابراز کرد: ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال است که تلاش شده نیازهای ضروری زندگی زوج‌های جوان مددجوی و غیرمددجو تأمین شود.
وی با بیان اینکه ارزش کلی این تعداد جهیزیه نیز ۱۱۰ میلیارد ریال بوده که با مشارکت مرکز نیکوکاری نجوا تهیه شده است، افزود: مرکز نیکوکاری نجوا در شهرستان‌های مختلف استان ایلام در راستای خدمات‌رسانی به محرومان و مددجویان فعالیت می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خاطرنشان کرد: کمیته امداد همواره از مشارکت خیرین در تأمین نیازمندی‌های قشر مددجو استقبال می‌کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط