چهارشنبه 04 مهر 1403 - 11:56

کد خبر 641075

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 10:02:39


مجلس تقاضای استعفای نماینده نقده و اشنویه را نپذیرفت


فارس/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه علنی امروز استعفای عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده نقده و اشنویه را نپذیرفتند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه علنی امروز (چهارشنبه چهارم مهرماه) استعفای عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده نقده و اشنویه را با 107 رأی موافق، 129 رأی مخالف، پنج رأی ممتنع از 241 رای مأخوذه نپذیرفتند.
عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده مجلس دوازدهم که به‌تازگی به سمت معاون امور توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور منصوب شده درخواست استعفا از نمایندگی مجلس را داد.
بررسی تقاضای استعفا بدین صورت بود که ابتدا تقاضای استعفا قرائت شد.
متن نامه استعفای عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده نقده و اشنویه از نمایندگی پارلمان که روح‌الله متفکرآزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت کرد، به شرح زیر است:
پیرو نامه رئیس‌جمهور جناب آقای دکتر پزشکیان به مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور اینجانب عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده مردم شریف شهرستان‌های نقده و اشنویه که سه دوره افتخار وکالت آن عزیزان را بر عهده داشته‌ام، در قالب معاونت رئیس‌جمهور در امور توسعه مناطق محروم کشور، روستاها و امور عشایری، تقاضای استعفا از سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی مطابق مواد ۹۰ و ۹۱ آیین‌نامه داخلی را دارم. امید آن دارم که همکاران گران‌قدرم در مجلس با پذیرش استعفای اینجانب فرصت خدمتگزاری به محرومان و جامعه روستایی و عشایری را برایم فراهم آورند.

سپس شخص متقاضی استعفا از تقاضای خود دفاع نمود. مدت قرائت تقاضای استعفا و توضیح نماینده متقاضی استعفا ۳۰ دقیقه بود. مخالفین نیز ۳۰ دقیقه درباره استعفا صحبت کردند و پس از آن رأی‌گیری انجام ‌شد.


 
 
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط