چهارشنبه 04 مهر 1403 - 16:54

کد خبر 641367

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 12:41:12


آغاز به کار نمایشگاه لوازم خانگی در نمایشگاه بین‌المللی فارس


باشگاه خبرنگاران/ بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و صوتی و تصویری شیراز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز گشایش یافت.

نهاوندی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس بیان اینکه بیست و پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی در ۱۲ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در قالب ۶۸ شرکت کننده بر پا شده است، اظهار کرد: ۲۸ درصد شرکت کنندگان از استان فارس ۷۳ درصد هم تولید کنندگان از استان‌های مختلف هستند.
او گفت: در این نمایشگاه سه هئیت تجاری از کشور افغانستان با هدف انعقاد قرارداد در نمایشگاه حضور دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس افزود: این نمایشگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، فر، هود، لباسشوئی، لوازم صوتی، تصویری، جارو برقی، ظروف آشپزخانه، شیرآلات و انواع ملزومات آشپزخانه در معرض دید علاقمندان قرار داده شده است.
نهاوندی افزود: تلاش شده در این نمایشگاه شرکت کنندگان به روز‌ترین برند‌های لوازم خانگی. صوتی تصویری. ملزومات آشپزخانه و لوازم خانگی کالا‌های خود را به شهروندان ارائه دهند. 
او با بیان اینکه صنعت لوازم خانگی یک صنعت سود آور است گفت: این صنعت بعد از خودرو در جایگاه سوم صنایع سود آور قرار دارد .
نهاوندی ادامه داد: علاقمندان به این نمایشگاه تا ۶ مهرماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ می‌توانند به سالن‌های حافظ. بهار. سرو و نرگس مراجعه کنند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط