چهارشنبه 04 مهر 1403 - 17:53

کد خبر 641483

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 13:35:59


گازرسانی به ۵۵ شهر سیستان و بلوچستان


ایسنا/ مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: ۵۵ شهرستان در سراسر استان در حال گازرسانی هستند و در حال حاضر ۱۳ شهر چند سال است که گازدار شدند. 

محمدرضا میرشکاری، مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حدود ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه گاز در شهرها و روستاهای استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه بیان کرد: حدود ۴ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه گاز در شهرها و حدود هزار و ۸۰۰ کیلومتر در روستاهای استان است.

وی اظهار کرد: این گازرسانی علاوه بر اینکه گرمابخش خانه‌های مردم استان شد تأثیر بسزایی در شهرک صنعتی و مراکز تولیدی استان نیز دارد.

وی خاطرنشان کرد: پنج شهرک و ناحیه در سطح استان به گاز وصل شده‌اند.

میرشکاری در ادامه، اظهار کرد: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی شرکت ملی گاز ایران و همت کارکنان شرکت گاز سیستان و بلوچستان و استان های معین، طی برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی به شهر پیشین ، ۱۲۸ روستا و صنایع حومه ، شهر سیب و سوران ، روستاها  و صنایع حومه ، شهرهای لادیز ، ریگ ملک به همراه ۲۱۲ صنعت و همچنین گازرسانی به صنایع شهر زاهدان مشتمل بر ۵ واحد تولیدی و روستاهای حاجی آباد اول و دوم آغاز شده که با اجرایی شدن این پروژه ها در مجموع زمینه بهره مندی جمعیتی بالغ بر ۳۲۰ هزار نفر را به ارمغان می آورد.

وی گفت: با تدبیر شرکت ملی گاز ایران، در راستای تسریع در اجرای پروژه های گازرسانی در سطح استان سیستان و بلوچستان، توان و تجربه شرکت های گاز استانی دیگر شامل خراسان جنوبی، فارس و یزد تحت عنوان استان معین به خدمت گرفته شده تا در کمترین زمان ممکن شاهد بهره مندی صد در صدی استان از این موهبت الهی باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط