چهارشنبه 04 مهر 1403 - 20:04

کد خبر 641639

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 14:59:05


حسرت بزرگ تیم نفت و گاز گچساران برای میزبانی


ایرنا/ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل خاک‌برداری و احیای زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و همچنین جهت استانداردسازی و توسعه این ورزشگاه دیدارهای خانگی‌اش را در خارج از استان برگزار می کند که  موضوع مشکلات متعددی را برای بازی کنان و کادر فنی این تیم به همراه داشته است.

به گفته کارشناسان ورزشی جو ورزشگاه شهدای نفت گچساران یکی از برگ برنده های نفتی ها در مقابل حریفان خود بوده که بازی در ورزشگاه های دیگر استان های کشور نمی تواند آنرا برگرداند.
به گفته آنها، محرومیت از حمایت هواداران در این فصل از رقابت‌ها روی عملکرد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تأثیر زیادی داشته بطوری که فوتبال گچساران را از یک نعمت بزرگ محروم کرده است.
تیم نفت و گاز گچساران نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در آخرین بازی هفته سوم لیگ یک فوتبال کشور در ورزشگاه "غدیر اهواز" میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار، نتیجه را با گل دقیقه ۳۹ یوسف کی‌شمش (یک‌بر صفر) به تیم فجر شهید سپاسی شیراز واگذار کرد.
تیم نفت و گاز گچساران در ۲ دیدار قبلی خود یک برد و یک باخت به دست آورده بود به‌طوری‌که در هفته نخست این رقابت‌ها تیم شهرداری نوشهر را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و در دیدار دوم با سه گل مغلوب بعثت کرمانشاه شد.
دو شکست پیاپی/زنگ خطر برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران
بنابراین تیم نفت و کاز گچساران در شبی که مستحق شکست نبودند، دومین باخت متوالی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه کردند و با کسب سه امتیاز از سه دیدار در رده سیزدهم جدول این فصل از رقابت‌ها قرار گرفتند.
این در حالی است که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل خاک‌برداری و احیای زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و همچنین جهت استانداردسازی و توسعه این ورزشگاه باید دیدارهای خانگی‌اش را در خارج از استان برگزار کند که همین موضوع مشکلات بسیاری را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم به همراه داشته است.
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در این زمینه گفت: این فصل ۲ بازیکن از لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور به خدمت گرفتیم که ، البته باشگاه نفت و گاز گچساران تا این ساعت کارت بازی برای این بازیکنان صادر نکرده و بیش از ۱۱ روز هم از آمدنشان به این تیم می‌گذرد.
داریوش یزدی افزود: تمام تیم‌ها به دنبال این هستند که یک بازیکن خوب را ظرف حداقل زمان ممکن به تیم شان برای کمک‌کار بودن اضافه کنند اما بعد از گذشت این مدت همچنان نتوانسته‌ایم از این بازیکنان استفاده کنیم و باشگاه هنوز اقدامات لازم در این زمینه انجام نداده است.
وی ادامه داد: برایم جای سوال است که مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران چرا تاکنون از این بازیکن ها برای کمک به جریان تیم استفاده نکرده است.
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در صدد هستیم زمینه بهتری برای این تیم ورزشی فراهم کنم و ما شرایطی را به باشگاه برای برگزاری اردوها و برنامه‌ها ارائه دادیم اما عملیاتی نشد.
چرا بازی‌های خانگی تیم نفت و گاز گچساران در خارج از خانه برگزار می شود؟
وی ادامه داد: هم اکنون یک معضل بزرگ داریم که چرا بازی‌های خانگی تیم نفت و گاز گچساران به خاطر استانداردسازی ورزشگاه شهدای نفت خارج از خانه برگزار و حتی وقتی‌که میزبان هستیم باید خارج از استان بازی کنیم.
یزدی بیان کرد: انتظار می رود که مسئولان و مجموعه مدیریتی باشگاه نیز تمهیدات لازم را برای رفع این مشکل در نظر بگیرند که این رفت‌وآمدها به ما ضرر نزنند.
وی ادامه داد: تاکنون هر سه بازی خود را خارج از استان انجام داده ایم که توان بازیکن هایمان از دقیقه ۷۵ به بعد به علت خستگی راه و مسافت کم می شود.
سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در صحبت‌های گذشته اعلام کردم که ۱۵ ساعت تا کرمانشاه سفر کردیم و همین مقدار مسافت هم برگشت داشتیم و قطعاً این تیم ۷۲ ساعت ریکاوری نیاز دارد اما این مهم اتفاق نمی‌افتد و مجدداً باید در مسیری دیگری برای مسابقه بعدی قرار بگیرم که این موضوعات به ما لطمه زده و انتظارم از مسئولان باشگاه این است که هر چه سریعتر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.
تیم‌های فجر شهید سپاسی، پیکان، صنعت نفت آبادان، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، شهر راز شیراز، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، سایپا، پارس جنوبی جم، مس سونگون، مس کرمان، نفت و گاز گچساران، پالایش نفت بندرعباس، داماش گیلان، نیروی زمینی، نفت مسجدسلیمان، شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال حضور دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط