چهارشنبه 04 مهر 1403 - 20:47

کد خبر 641755

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 16:53:24


حمله دوباره سرمربی تایلند؛ من دروغگو نیستم


ورزش 3/میگل رودریگو، مربی تیم فوتسال تایلند، در پست اینستاگرامی جدید خود به شکایت فدراسیون فوتبال ایران واکنش تندی نشان داد.
روز گذشته میگل رودریگو، مربی ملی فوتسال تایلند، در آخرین پست  اینستاگرام خود به دیدار جنجالی فوتسال ایران و فرانسه پرداخت و برتری 4-1 ایران را بار دیگر زیر سوال برد.
در این بازی میگل رودریگو نیز از کنار زمین به تماشای آنها نشسته بود و می گوید به چشم خود دید ایران و فرانسه در بسیاری از لحظات تلاشی برای برنده شدن نداشتند. او می گوید که آنها می خواستند از ورود به مسیر سخت مرحله یک هشتم نهایی خودداری کنند. ایران در نهایت برد ولی به خصوص پس از  صحنه گل اول ایران که گلر فرانسه توپی که به راحتی می توانست مهار کند را نگرفت، همه چیز مشکوک شد.
سرمربی تیم ملی تایلند بعد از بازی در پستی خشمگینانه علیه ایران و فرانسه حمله کرد و آن را شرم آور و تخریب فوتسال دانست: «بدون توجه هر اتفاقی که روز بیست و هفتم سپتامبر رخ دهد و با پذیرش اینکه ما ضعیف‌ترین سمت داستان هستیم، این را می‌گویم: فرانسه، با آغوش باز پذیرای شما هستیم!همه مسئولان فدراسیون‌های ایران و فرانسه که امروز در مقابل من در جایگاه بودند و بازیکنان هر دو تیم که در زمین بودند، ورزش محبوب من را بی‌حرمت کردند.»»

این سخنان در حالی بیان شد که تیم ملی ایران حتی با کسب یک تساوی صدرنشین گروه F می‌شد اما در یک بازی یک‌طرفه موفق شد با نتیجه ۴-۱ مقابل حریف به پیروزی رسید و با کسب ۹ امتیاز کامل به دور حذفی راه پیدا کرد. در واکنش، فدراسیون فوتبال ایران ادعا کرد که علیه توهین های میگل آماده شکایت به فیفا و AFC است و خواستار محرومیت مادام العمر او است.
میگل در واکنش به تهدید فدراسیون فوتبال ایران نوشت: «آنها به من می گویند دروغگو، بنابراین در اینجا تعدادی از موارد مشکوک را یادآور می شوم. شرم آور است. ایران و فرانسه، آیا نمونه دیگری می خواهید؟ من هنوز خیلی موارد بیشتر روی کامپیوترم دارم. شما در مورد پست دیروز به فیفا و AFC گزارش دادید، اما در واقع من اهمیتی نمی‌دهم. شما، ایران و فرانسه باعث شرمندگی ورزش من شده‌اید. 
 هر دو تیم سعی داشتند از طریق این پاس‌های برگشتی به دروازه‌بان خود گلزنی کنند، اما وضعیت جلوی تماشاگران و تلویزیون عمومی فرانسه و ایران به قدری شرم‌آور بود که تصمیم گرفتید با ضربات آزاد غیرمستقیم همدیگر را به چالش بکشید. بعد از آن، واقعا خنده دار بود زیرا هیچ کس سعی نمی کرد گل بزند. حالا من دروغگو هستم؟؟؟؟ تصادفاً یک گل زدید چون دروازه بان فرانسه شما را فریب داد و شما مجبور شدید تقریباً عادی بازی کنید، اینطور نیست؟ چه حرف غلطی گفتم؟ این آخرین پست من در مورد این مشکل است چون باید برای بازی بعدی سخت کار کنم.»
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط