چهارشنبه 04 مهر 1403 - 22:55

کد خبر 641962

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 20:43:54


آغاز ساخت ۲ مجتمع تکثیروپرورش ماهی در تنگستان


صدا و سیما/ عملیات اجرایی ساخت ۲ مجموعه تکثیر و نرسری ماهی با سرمایه‌گذاری بیش‌ از سه هزار میلیارد ریال در بخش دلوار شهرستان تنگستان آغاز شد.

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر اعلام کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی یک مجموعه تکثیر ماهی با ظرفیت سالانه ۱۰ میلیون قطعه ماهی و سرمایه گذاری ثابت و جاری یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال با پیش‌بینی اشتغال ۳۲ نفر در این طرح هستیم.
احمد محمدی‌زاده افزود: همچنین عملیات اجرایی یک مجموعه تکثیر و نرسری ماهی با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال با ظرفیت سالانه پنج میلیون قطعه ماهی با پیش‌بینی اشتغال ۱۵ نفر آغاز شد.
وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: با افرادی که برای اجرای طرح‌های پرورش آبزیان از دولت زمین گرفته ولی اقدامی نکرده‌اند برخورد می‌شود و با کسانی که فعال هستند، همکاری شده و حمایت لازم صورت می‌گیرد.
استاندار بوشهر ادامه داد: اولویت حمایت با افرادی است که برای تکمیل زنجیره ارزش ماهی و یا دام و طیور برنامه دارند و در این راستا حوزه اقتصادی استان ورود کرده است.
محمدی‌زاده گفت: تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر از ۳ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن در سال جاری افزایش یافته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط