چهارشنبه 04 مهر 1403 - 20:53

کد خبر 641837

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 18:24:17


بسته الحاقی Diablo 4: Vessel of Hatred یک باس فایت بزرگ دارد


زومیت/ بسته الحاقی Diablo 4: Vessel of Hatred در تاریخ ۱۷ مهر برای کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه می‌شود.
 
به گزارش رسانه Gaming Bolt، تبلیغات اولین بسته الحاقی استودیو بلیزارد برای بازی Diablo 4: Vessel of Hatred اخیرا خیلی شدت گرفته است. هفته گذشته ما جزئیات بیشتری از داستان بازی را فهمیدیم که شامل فضای کلی داستان و بخش «گنبد نورانی» می‌شد و شخصیت نایرل سعی داشت تا سول‌استون مفیستو را تمیز کند.

در تریلر جدیدی که از گیم پلی این بازی منتشر شده نیز شاهد یک کلاس جدید به‌نام Spiritborn، مزدورانی که قابل استخدام کردن هستند، شخصیت ناهانتو و فعالیت مربوط‌به آخر بازی که «سیتادل تاریک» نام دارد، هستیم. همچنین به‌نظر می‌رسد که در این تریلر یک باس فایت بزرگ که در جریان داستان بازی باید با آن مواجه شوید نیز لو رفته است. با این‌که هنوز مشخص نیست که آیا این آخرین باس فایت بازی است یا خیر، اما دیدن آن در این تریلر، هم شوکه‌کننده بود و هم سرنخی از این‌که داستان بازی می‌خواهد به کدام سمت برود نیز به ما داد. ما به‌صورت مستقیم به آن اشاره نمی‌کنیم تا برایتان اسپویل نشود، بنابراین در تماشای این تریلر نیز مراقب لو رفتن داستان باشید.

بسته الحاقی Diablo 4: Vessel of Hatred در تاریخ ۱۷ مهر برای ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر منتشر می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط