جمعه 06 مهر 1403 - 01:29

کد خبر 642090

چهارشنبه 04 مهر 1403 - 22:36:33


راه‌اندازی بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان


مهر/ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان از راه‌اندازی بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان خبر داد.

دکترمحمدمهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، دانشگاه‌ها موظف‌اند ۱۰ درصد از تخت‌های بستری خود را به خدمات رفاهی اختصاص دهند.

وی در ادامه گفت: بنابراین راه‌اندازی بخش ویژه رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان با هدف ایجاد تسهیلات رفاهی برای بیماران متقاضی و پذیرش گردشگران سلامت داخلی و خارجی انجام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر ضرورت و اهمیت جذب گردشگری سلامت افزود: وجود بخش خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان همدان می‌تواند به طور قابل توجهی در جذب گردشگران سلامت مؤثر باشد و ظرفیت‌های درمانی کشور را افزایش دهد.

وی بهره برداری از این بخش را گامی مهم در راستای بهبود خدمات بیمارستانی و ارتقای کیفیت درمان دانست و اضافه کرد: این بخش پس از تغییر کاربری به اتاقهای تک تخت ویژه با ۱۴ تخت مجهز و ۱۲ تخت دیگر در بخش قبلی گردشگری سلامت و فضاهای اضافه شده به ظرفیت بیمارستان، جانمایی شد.

رئیس بیمارستان قلب فرشچیان در این مراسم گفت: همه بیماران با مشکلات قلب و عروق و آن دسته که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته‌اند، می‌توانند از این بخش بهره‌مند شوند.

دکتر امیرحسین یزدی، همدان را قطب درمانی قلب در غرب کشور دانست و افزود: می‌توان از این فرصت در حوزه گردشگری سلامت بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: این بخش پذیرای بیمه‌های تکمیلی است و هزینه بستری برای بیماران بسیار کم خواهد بود.

رئیس بیمارستان قلب فرشچیان اظهارکرد: با راه اندازی بخش جدید خدمات رفاهی بیمارستان قلب فرشچیان، ظرفیت تخت های این بیمارستان کاهش نیافته است.

یزدی اظهار کرد: بیمارستان قلب فرشچیان یکی از بیمارستان های استاندارد کشور با درجه عالی است و در همه بخش‌های عادی و ویژه از نظر کیفیت، فضا و امکانات خدمات بسیار مطلوبی به بیماران ارائه می کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط