شنبه 07 مهر 1403 - 13:51

کد خبر 644458

شنبه 07 مهر 1403 - 11:29:22


۳ بازی تا اخراج تن‌هاخ از نیمکت یونایتد


ایسنا/رسانه‌های انگلیسی از فرصت محدود اریک تن‌هاخ برای جبران نتایج ضعیف این فصل منچستریونایتد خبر دادند.
اوضاع در منچستریونایتد خوب پیش نمی‌رود. توقف خانگی برابر توئنته در لیگ اروپا باعث شد که هواداران بیشتر از قبل حس ناامیدی داشته باشند. بازی‌های آتی با تاتنهام، پورتو و استون‌ویلا برای اریک تن‌هاخ تعیین‌کننده خواهند بود. نوشته روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اگر یونایتد در این سه بازی نتایج مطلوبی را کسب نکند، مربی ۵۴ ساله هلندی اخراج خواهد شد.
شروع ضعیف فصل
منچستریونایتد پنج هفته پس از شروع فصل جدید لیگ برتر تنها هفت امتیاز دارد و در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. تیم تن هاخ تنها دو پیروزی در لیگ برابر فولام و ساوتهمپتون کسب کرده است. آنها همچنین در لیگ کاپ انگلیس با نتیجه ۷ بر صفر بارنزلی را که در دسته سوم بازی می‌کند شکست دادند.
یونایتد چهارشنبه شب در نخستین بازی‌اش در لیگ اروپا باربر توئنته به تساوی یک بر یک رسید. 
به گزارش سایت TEAMtalk، تغییر مدیریتی در منچستریونایتد قریب الوقوع است. مدیران باشگاه در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این مربی هلندی هستند که ممکن بود تابستان گذشته اخراج شود. تن هاخ پس از قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته، علی‌رغم ثبت یکی از بدترین دوره های لیگ برتر در تاریخ باشگاه، حفظ شد.
مشکل فصل قبل فقط کسب مقام هشتم نبود. شیاطین سرخ با  زدن ۵۷ گل در ۳۸ بازی خیلی از رقبای دیگر عقب افتادند و در نهایت سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد.
چه کسی سرمربی بعدی منچستریونایتد خواهد شد؟
هنوز مشخص نیست که مدیران باشگاه در صورت اخراج تن‌هاخ چه مربی را جایگزین او خواهند کرد. فصل گذشته رسانه‌ها از روبن آموریم سرمربی اسپورتینگ، زین الدین زیدان و گرت ساوت گیت به عنوان نامزدها نام بردند.
منچستریونایتد در دیدار بعدی باید فردا یکشنبه به دیدار تاتنهام برود. تن‌هاخ هنوز زمان دارد تا تیمش را اصلاح کند اما شرایط نزدیک به بحرانی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط