شنبه 31 شهریور 1403 - 20:38

کد خبر 64669

دوشنبه 01 خرداد 1402 - 11:43:00


پروازهای فرودگاه بجنورد افزایش می‌یابد


تسنیم/ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد از مصوبات سفر ریاست جمهوری است.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور به استان بر اهتمام ویژه این اداره کل بر جذب کامل اعتبارات تخصصی و اجرای هر چه سریع‌تر مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید و اظهار کرد: این اداره کل در برنامه دارد که طی ماه‌های آتی 10 کیلومتر دیگر از محور بجنورد به سمت اسفراین را به مناقصه بگذارد و همچنین 6 کیلومتر ابتدایی محور را از سمت بجنورد به سمت اسفراین که سال‌ها احداث آن آغاز شده و در مرحله بیس قرار دارد و هنوز به اتمام نرسیده است را تکمیل کند.
وی افزود: در محور بجنورد به اسفراین تملک اراضی زیادی در حوزه حریم راه داریم که یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز است و با تخصیص اعتبار، این اراضی نیز تملک خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: موضوع افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد که یکی از مصوبات سفر بود نیز در جلسه مطرح و مقرر شد پروازها طبق سنوات قبل افزایش پیدا کند.
قاسمی در پایان افزود: محور بجنورد به جنگل گلستان نیز از دیگر مصوبات مهم بود و پیگیری اعتبار در خصوص این محور یکی از موضوعات مهم جلسه بود.
پروازهای فرودگاه بجنورد که در سال‌های گذشته هر روز هفته به مقصد تهران بود از 6 ماه پیش تا کنون با کاهش 50 درصدی مواجه و فقط روزانه دو پرواز در هفته به مقصد تهران وجود دارد که آن هم در شرایط مختلف آب و هوایی لغو می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط