دوشنبه 09 مهر 1403 - 11:45

کد خبر 646773

دوشنبه 09 مهر 1403 - 09:54:03


کنترل مروارید جدید بارسا در دست ژرژ مندس!


ورزش 3/ ژرژ مندس استعداد خاصی در پیدا کردن ستاره‌های جدید دنیای فوتبال دارد و حالا نوبت به یکی از بازیکنان آکادمی بارسلونا رسیده است.
  اتفاقی نیست که بسیاری معتقد هستند ژرژ مندس یکی از بهترین مدیر برنامه‌ها در دنیای فوتبال به حساب می‌آید. این مدیر برنامه پرتغالی برای کارش زندگی می‌کند و همه چیز را با بیشترین دقت ممکن تحت نظارت و کنترل دارد که کار بسیار سختی است، هرچند این کار را یا خودش یا از طریق شبکه‌ای که در سراسر اروپا تشکیل داده است انجام می‌دهد. 
او همیشه به صورت جدی شرایط لاماسیا را زیر نظر داشته است، خصوصا در سال‌های اخیر و بازیکنان درخشانی را به سمت خودش جلب کرده است. آنسو فاتی، الخاندرو بالده، نیکو گونزالس و لامین یامال از همین افراد هستند و او حالا مروارید جدید آکادمی بارسا به نام آدام کاروال را هم از آن خودش کرده است. 
این بازیکن ۱۲ ساله در پست هافبک هجومی بازی می‌کند و در حال حاضر در تیم زیر ۱۳ ساله‌های بارسا توپ می‌زند. او فوتبالیست جوان بسیار با استعدادی به نظر می‌رسد که کنترل توپ بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. مندس با دقت شرایط او را زیر نظر داشت و حالا در حال مشاوره دادن به خانواده او است و حتی یک پیراهن کریستیانو رونالدو را هم برای او ارسال کرده است. 
آدام کاروال به‌خاطر مدل موهای خاصش هم بسیار در مرکز توجه قرار دارد و همین باعث شده است که رسانه‌ها علاقه زیادی به او داشته باشند، خصوصا که ویدیوهایش در شبکه‌های اجتماعی هم با استقبال زیادی روبرو می‌شود. جالب است بدانید که او سه ملیت دارد: در مونشن گلادباخ به دنیا آمده (آلمانی)، والدینش مراکشی هستند و او همچنین شانس حضور در تیم‌های رده پایه اسپانیا را هم دارد. او در سال ۲۰۲۳ از آیندهوون به بارسا پیوست.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط