دوشنبه 09 مهر 1403 - 23:03

کد خبر 647537

دوشنبه 09 مهر 1403 - 18:53:28


ترکیب السد برابر استقلال با حضور تمام ستارگان


ورزش 3/السد با دست پر و با حضور ستاره هایش، به مصاف استقلال خواهد رفت.
در یکی از دیدارهای دور دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، السد میزبان استقلال خواهد بود. فلیکس سانچز برای این بازی یک تغییر را نسبت به بازی با العین در ترکیب تیمش ایجاد کرده که رومن سایس جانشین طارق سلمان شده است.
مشعل برشم سنگربان ملی پوش السد امروز در درون دروازه ایستاده است. بوعلام خوخی باتجربه به همراه پدرو میگل زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. رومن سایس امروز در پست مدافع راست، نخستین بازی خود را برای السد انجام می دهد و پائولو اوتاویو نیز در سمت چپ بازی می کند.
متئوس اوریبه هافبک مطرح السد که سابقه حضور در تیم پورتو را داشته و 61 بار نیز برای تیم ملی کلمبیا بازی کرده، یکی از بازیکنان خط میانی میزبان است. ضمن اینکه محمد کامارا در کنار او حضور خواهد داشت.
در سمت راست، وینگر السد یوسف عطال الجزایری خواهد بود و در سمت چپ نیز کاپیتان السد یعنی اکرم عفیف حضور دارد. در کنار این دو بازیکن و پشت سر مهاجم، گیلرمه بازی خواهد کرد. رافا موخیکا مهاجم سابق لاس پالماس و تیم دوم بارسلونا نیز تک مهاجم السد است.

ترکیب السد برابر استقلال به شرح زیر است:
مشعل برشم، بوعلام خوخی، پدرو میگل، رومن سایس، پائولو اوتاویو، متئوس اوریبه، محمد کامارا، یوسف عطال، اکرم عفیف، گیلرمه و رافا موخیکا
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط