دوشنبه 09 مهر 1403 - 23:04

کد خبر 647549

دوشنبه 09 مهر 1403 - 19:00:56


داستان ورود آمبولانس‌ها به زمین ورزشگاه حافظیه شیراز چه بود؟


ایرنا/ ورود ۲ دستگاه آمبولانس در زمین چمن ورزشگاه حافظیه شیراز به هنگام برگزاری شهرآورد شیراز در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته‌یک برای مداوای ۲ بازیکن که از قسمت سر مصدوم شده بودند، اعتراض سرمربی تیم فجر را به دنبال داشت که سرپرست این باشگاه توضیحاتی داده است.

شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۳ دیداراین ۲ تیم برگزار شد که در نهایت با برتری یک صفرفجری‌ها همراه بود اما این پایان بازی نبود چرا که پیروز قربانی سرمربی تیم فجر پس از بازی در جمع خبرنگاران از چگونگی رسیدگی به بازیکن تیمش به نام امیر محمد منصف که از قسمت صورت، زخمی و به بیمارستان منتقل شده بود، انتقاد کرد و بیان داشت:.با جان آدم‌ها بازی نکنید.
این برای نخستین بار بود که ۲ دستگاه آمبولانس همزمان وارد وسط زمین چمن می شدند که در نوع خود بی سابقه است چرا که وقتی بازیکنی مصدوم می شود باید با برانکارد به کنارزمین و سپس به آمبولانس برای ادامه مداوا به بیمارستان منتقل شود.
حسین عمادی، سرپرست باشگاه فجر دوشنبه اظهار کرد: مسئله به شکلی نبوده که بخواهیم مسئولیت آن را بر گردن باشگاه فجرسپاسی یا هیات فوتبال استان فارس بیندازیم چرا که سه دستگاه آمبولانس روز بازی در ورزشگاه مستقر بود و پس از مصدومیتی که به وجود آمد ۲ دستگاه آمبولانس وارد زمین شدند و ناظر بازی با هماهنگی کادر پزشکی و پزشکی تیم میزبان، بازیکن مصدوم را به بیرون از زمین انتقال دادند.
سرپرست تیم فجرسپاسی بیان کرد: زمانی که بازیکن مصدوم از زمین خارج شد توقف کوچکی پیش آمد و دلیل آن این بوده که داخل آمبولانس باید علائم حیاتی مصدوم چک شود که بعد از آن بازیکن به بیمارستان انتقال داده شد و هیچ کوتاهی از سوی باشگاه، هیات فوتبال و سازمان لیگ که مسئولیت داشتند، صورت نگرفته است.
عمادی گفت: پیروز قربانی سرمربی تیم فجر بعد از بازی جویای حال بازیکن تیمش شد و نمی‌دانم چه کسی به او اطلاعات کاملی نداده بود، سرمربی تیم حق دارد که نگران حال بازیکن تیمش باشد و انتظار داشته تا هر چه زودتر به بیمارستان انتقال داده شود.
سرپرست باشگاه فجر افزود: امیر محمد منصف بازیکن تیم فجر به بیمارستان منتقل شد و پس از سی تی اسکن متوجه شدند مشکلی نیست و قصوری هم رخ نداده و تنها شکستگی گونه رخ داده که چون به بازیکن تیم‌مان نیاز داشتیم او را همان شب در بیمارستان دیگری در شیراز جراحی کردیم تا هر چه زودتر شرایط بازی پیدا کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط