سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 00:00

کد خبر 647714

دوشنبه 09 مهر 1403 - 21:50:29


صاحب شناسه شدن برای جذب اعتبارات ۱۹ دهیاری سمنان


ایرنا/ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۱۹ دهیاری‌ در این استان مشمول مصوبه هیئت دولت برای تخصیص شناسه دستگاه اجرایی شدند تا از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای بهره‌مند شوند.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: طبق آیین‌نامه اجرایی ماده یک «قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» و به استناد مصوبه هیات وزیران، پس از پیگیری‌های مستمر برای ۱۹ دهیاری استان سمنان به عنوان فهرست مرحله اول، کد دستگاه اجرایی صادر شد.
وی ادامه داد: اطلاعات این دهیاری‌ها به سازمان‌ مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ سمنان ارسال شد که شامل مشخصات دهیاری‌های واجد شرایط است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور تسهیل استفاده دهیاری‌های استان از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای انجام شد.
حمیدی بیان کرد: دهیاری‌های دارای کد دستگاه اجرایی می‌توانند همانند سایر دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای برخوردار شوند و از این پس تکمیل و یا اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در روستاها با شتاب بیشتری انجام شود و رضایت‌مندی بیشتر را به همراه خواهد داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط