سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 11:11

کد خبر 647933

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 08:25:20


خریدهای یونایتد از بازیکنان سابق بدتر هستند!


ورزش 3/پل اسکولز معتقد است که ماتیس دی‌لیخت هیچ برتری خاصی نسبت به بازیکنان قبلی این تیم مانند هری مگوایر ندارد.
منچستریونایتد در رقابت‌های فصل گذشته عملکرد چندان خوبی را ارائه نکرد و هواداران این تیم امیدوار بودند که شرایط در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برای آنها تغییر کند و بتوانند بار دیگر به یکی از تیم‌های مدعی این مسابقات تبدیل شوند.
اما شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفت و تغییرات ایجاد شده در ساختار مدیریتی و همچنین کادر فنی شیاطین سرخ و حتی بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفتند نتوانستند به آنها در بهبود وضعیت این تیم کمکی کرده باشند و این موضوع به خوبی در شکست ۰-۳ این هفته این تیم برابر تاتنهام مشخص بود.
اسکولز در گفت‌وگو با سوپر اسپورت با انتقاد از یکی از خریدهای جدید یونایتد اظهار داشت: "وقتی شما بازیکن جدیدی به خدمت می‌گیرید یعنی او باید عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازیکنی که پیش از این در ترکیب شما حضور داشت داشته باشد. من فکر نمی‌کنم بازیکنانی که به تازگی به ترکیب یونایتد اضافه شدند تفاوت فاحشی با بازیکنان سابق این تیم داشته باشند.
دی‌لیخت یکی از همین بازیکنان است و من فکر می‌کنم که او واقعاً نسبت به هری مگوایر به هیچ وجه اختلاف چندانی ندارد و بازیکن خیلی بهتری نیست. این بازیکنان اصلاً نمی‌دانند که قرار است در زمین به چه سبکی بازی کنند.
شما نمی‌دانید که یونایتد قرار است در زمین به چه شکلی بازی کند. آیا قرار است از ضد حملات استفاده کند یا قرار است به دفاع عمقی روی بیاورد یا می‌خواهد مالکیت توپ را در اختیار بگیرد."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط