سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 12:50

کد خبر 648183

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 11:02:49


تغییر بزرگ رونالدو؛ دیگر نمی‌خواهم بهترین باشم!


ورزش 3/به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو به روزهای پایانی دوران حضورش در مستطیل سبز نزدیک می‌شود.
رونالدو از زمان پیوستنش به باشگاه النصر تا به حال توانسته است عملکرد درخشانی را برای این تیم به نمایش بگذارد و به آنها در کسب بسیاری از پیروزی‌هایشان در رقابت‌های لیگ عربستان یا لیگ قهرمانان آسیا کمک کرده و این فصل هم ستاره تیمش در لیگ نخبگان آسیا خواهد بود.
او شب گذشته در ترکیب اصلی تیمش در بازی برابر الریان در چارچوب دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا قرار داشت و موفق شد دو گل برای این تیم به ثمر برساند که یکی از آنها از سوی کمک داور ویدیویی مورد قبول قرار نگرفت اما دیگری گل پیروزی‌بخش تیمش در این بازی بود و سه امتیاز را برای آنها به ارمغان آورد.

در چند ماه اخیر بارها صحبت‌هایی درباره احتمال حضور این ستاره پرتغالی در مستطیل سبز تا زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۶ مطرح شده است اما به نظر می‌رسد که او حالا به صورت جدی به فکر خداحافظی از دنیای فوتبال و بازنشستگی است.
رونالدو پس از پایان بازی شب گذشته برابر الریان در گفتگو با خبرنگتاران اظهار داشت:« من فقط در حال حاضر از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم چون می‌دانم که دیگر زمان زیادی در زمین برایم باقی نمانده است. دیگر این که بهترین بازیکن باشم یا جایزه ببرم برایم مهم نیست. چیزی که برایم مهم است این است که لذت ببرم و بتوانم به تیمم کمک کنم.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط