سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 14:49

کد خبر 648341

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 12:32:46


هم دوست دارم لیل ببرد، هم رئال!


ورزش 3/ادن هازارد نمی‌داند از بین تیم‌های سابقش در بازی فردا یعنی لیل و رئال که به مصاف هم خواهند رفت، کدام گزینه را انتخاب کند.
بازیکن بلژیکی سابق رئال مادرید مصاحبه‌ای با تلویزیون رئال مادرید داشت و در مورد بازی چهارشنبه شب در روز دوم لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم سابقش صحبت کرد.
لیل-رئال بازی بین دو باشگاهی است که ادن هازارد در دوران فوتبالش پیراهن آنها را به تن کرد. ستاره خوش تکنیک بلژیکی گفت: «لیل و رئال دو تیمی هستند که من به آنها علاقه زیادی دارم. من دوستانی در هر دو تیم دارم و مطمئنا این یک بازی خوب خواهد بود. راستش کمی گیج شده‌ام چون هر دو تیم را دوست دارم و همیشه می‌خواهم برنده شوند.»
هازارد لیل را آنالیز کرد و در مورد خطر مهاجمش، جاناتان دیوید، که فصل گذشته 26 گل به ثمر رساند و به تازگی برابر لو آور هت‌تریک کرده است نیز هشدار داد: «دو یا سه بازیکن لیل کیفیت بالایی دارند و خیلی خوب هستند. اولی مهاجمشان، جاناتان دیوید، را می‌توان نام برد. لیل تیمی با کیفیت است. اما در واقع رئال مادرید بهتر است.»
هازارد در 14 سالگی وارد لیل شد و در فصل 11-2010 یک قهرمان تاریخی لیگ و جام حذفی با این تیم کسب کرد و سپس راهی چلسی شد: «وقتی مقابل تیمی مثل رئال مادرید، بهترین تیم دنیا بازی می‌کنید، این یک امتیاز ویژه است. برای هواداران و شهر لیل، بازی برابر رئال یک اتفاق باورنکردنی است.»
هازارد پس از بازنشستگی در مادرید ساکن شده است. و اخبار هم‌تیمی‌های سابق خود را از نزدیک دنبال می‌کند: «همه آنها باورنکردنی هستند. من خوش شانس هستم که در مادرید زندگی می‌کنم و در مورد رئال با بچه‌ها صحبت می‌کنم. اینجا در مدرسه و همه جا بچه‌ها و هواداران همه دیوانه رئال هستند.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط