سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 14:53

کد خبر 648339

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 12:31:31


تصویب یک فوریت نامگذاری معبری در پایتخت به نام سید حسن نصرالله


ایسنا/ اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست‌وشصت‌وهفتمین جلسه علنی شورا یک فوریت نامگذاری معبری در پایتخت به نام شهید سید حسن نصرالله - دبیر کل حزب‌الله لبنان - را به تصویب رساندند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست‌وشصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت طرح نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله - دبیر کل حزب‌الله لبنان - را در دستور کار داشتند که در همین راستا چمران - رییس شورای شهر تهران - گفت: در خصوص نامگذاری معبر به نام شهدای همراه سید حسن نصرالله نیز بحث شد و این موضوع که معبر به نام هر دو شهید باشد، مورد بررسی قرار گرفت اما برای اهمیت دادن بیشتر به موضوع مقرر شد طرح یک فوریتی جداگانه‌ای برای نامگذاری معبری به نام شهید نیلفروشان در این جلسه یا جلسه آینده مطرح شود تا بدین ترتیب برای هر شهید یک فوریت جداگانه‌ای داشته باشیم.

اقراریان - عضو شورای اسلامی شهر تهران - نیز در مورد نامگذاری معابری به نام شهدای لبنان گفت: حتما این موضوع فوریت دارد و باید با فوریت دنبال شود اما متاسفانه برخی افراد نادان در رسانه‌ها با حمله به نهادهای مقدس ما و فرماندهان ارشد نظامی ما حرف‌هایی را مطرح می‌کنند که همصدا با عملیات روانی رژیم صهیونیستی است. شاهد بودیم هرکجا که فرماندهان جبهه مقاومت شهید شده‌اند، خون‌شان آمیخته با فرماندهان نظامی ما بوده همانند حاج قاسم که هنگامی که به شهادت رسید ابومهدی مهندس خون‌اش با این شهید ما آمیخته شد.

وی تاکید کرد: هنگامی که در بیروت سید مقاومت به شهادت رسید در کنار ایشان شهید مظلوم نیلفروشان نیز به شهادت رسید که نشان داد فرماندهان ما مرد میدان هستند. امروز برای پاسخ به رژیم صهیونیستی بیش از هر چیزی نیاز به همدلی و وحدت داریم لذا لازم است نام سردار شهید نیلفروشان در کنار نام این سید بزرگوار اضافه شود تا این پیام به فضای عمومی جامعه مخابره شود که سپاه پاسداران اسلامی مرد میدان است و فرماندهان آن به مجاهدت می‌پردازند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط