سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 13:03

کد خبر 648182

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 11:02:19


عضو هیات علمی دانشگاه آیت الله بروجردی در جمع دانشمندان برتر دنیا قرار گرفت


ایرنا/ معاون پژوهش و فناوری  دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: براساس گزارش سالیانه Elsevier در سال ۲۰۲۴ عضو هیات علمی این دانشگاه در جمع ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفت.

علی جودکی، معاون پژوهش و فناوری  دانشگاه آیت الله بروجردی اظهار کرد: براساس این گزارش که با همکاری پایگاه استنادی اسکوپوس و دانشگاه استنفورد تهیه شده بهرام رشیدی، عضو هیات علمی گروه مهندسی برق دانشگاه در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند.
وی افزود: این گزارش بر مبنای شاخص‌های استنادی نظیر تعداد مقالات تألیفی، ارجاعات، استنادها و H-index انجام شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آیت الله بروجردی بیان کرد: این موفقیت مهم برای دکتر رشیدی نشان‌دهنده سطح بالای تأثیرگذاری علمی و دستاوردهای برجسته در حوزه مهندسی برق است.
جودکی اضافه کرد: این موفقیت گواهی بر دانش، پشتکار و تلاش‌های این عضو هیات علمی دانشگاه آیت الله بروجردی در عرصه پژوهش و علم است، که بی‌تردید، حضور این عضو هیات علمی در جمع برترین دانشمندان جهان، دستاوردی مهم برای دانشگاه و جامعه علمی کشور به شمار می‌آید.
دانشگاه آیت‌الله بروجردی در سال ۸۵ تاسیس شد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر عضو هیات علمی، ۱۰۰ کارمند و بیش از پنج هزار و ۱۰۰ دانشجو دارد که از این تعداد چهار هزار و ۱۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۹۵۰ نفر هم در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط