سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 14:54

کد خبر 648368

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 12:54:31


توضیحات دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره پاسخ به صهیونیست‌ها


خبرگزاری دانشجو/ دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره پاسخ به صهیونیست‌ها توضیح داد.

علی‌اکبر احمدیان در جمع خبرنگاران در دفتر حزب الله لبنان در تهران با بیان اینکه در مورد پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است تک اقدام مفهوم ندارد، گفت: این حادثه و تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد نه واکنش دشمن و از آن روز تا به امروز دشمن در حال واکنش است نه در حال کنش.
وی افزود: دشمن در وضعیت استیصال است تلاش می‌کند با عملیات روانی خودش را با یکی دو تا عملیات که عمدتاً متکی بر ترور است موفق نشان بدهد اما چنین موفقیتی برای او وجود ندارد.
احمدیان با بیان اینکه دیشب در عملیات محدود به اصطلاح خودشان زمینی که آغاز کردند بلافاصله عقب نشینی کردند، گفت: پیروزی بدون تردید با جبهه مقاومت است و بدون تردید شکست از آن دشمن خواهد بود.
در کار حزب‌الله خللی ایجاد نخواهد شد/ از حزب‌الله همانند دوران دبیرکلی سیدحسن نصرالله حمایت خواهیم کرد

دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه افزود: سیدحسن نصرالله با شهادت خودش پرچم مقاومت را بر بالاترین قله مبارزه در جهان به اهتزاز درآورد و خون شهید سید حسن نصرالله جهاد و مقاومت و مبارزه را تثبیت کرد.
وی با بیان اینکه یقیناً نقش رهبری سیدحسن نصرالله بعد از شهادت ایشان با دست بازتر و با حمایت الهی با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و حزب الله قهرمان بیش از گذشته خواهد درخشید، گفت: با شهادت رهبران الهی در کار حزب الله خللی ایجاد نخواهد شد و آسیبی به حزب الله و به قدرت رزم حزب الله وارد نشده است.
احمدیان خاطرنشان کرد: ما هم کماکان همانگونه که وظیفه خود می‌دانستیم از حزب الله در دوران دبیرکلی سید حسن نصرالله حمایت بکنیم این وظیفه را ما کماکان برای خودمان پابرجا می‌دانیم چون بر مبنای یک اعتقاد و یک آرمان مشترک این همکاری شکل گرفته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط