سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 13:06

کد خبر 648173

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 10:58:08


سفر نماینده رهبر انقلاب به طبس یرای دیدار با خانواده معدنچیان حادثه‌دیده


ایسنا/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه اخیر معدن و همدردی و دلجویی با خانواده‌های جانباختگان، به طبس سفر کرد.

نماینده رهبر انقلاب در ابتدای ورود به طبس در جمع مسئولان این شهر ضمن تسلیت مجدد این حادثه، اظهار کرد: ماموریت دارم تاسف و تاثر عمیق رهبر انقلاب را به خانواده‌های داغدیده معدن طبس منتقل کنم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در این دیدار ضمن اعلام مأموریتش برای جویا شدن از احوال خانواده‌های معدنچیان حادثه‌دیده گفت: رهبر انقلاب همان روزهای ابتدایی حادثه پیام تسلیت دادند و ابراز همدردی کردند و اندوه عمیق خودشان را از این واقعه غمبار و تلخ ابراز کردند و به مسئولین در بخش‌های مختلف سفارشات و تاکیدات مختلف از طرف ایشان انجام شد. اما باز دلشان به این مقدار آرام نگرفت لذا دیروز فرمودند بنده از طرف ایشان در منطقه حضور پیدا کنم و مجدداً به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کنم.
از جمله برنامه‌های نماینده رهبر انقلاب در این سفر، اطلاع از آخرین وضعیت حادثه، دیدار و دلجویی از خانواده‌های جانباختگان و ابلاغ سلام و تسلیت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به آنان است.

حادثه انفجار معدن زغال سنگ «معدنجو» طبس حوالی ساعت ۲۱ شنبه‌ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ در پی تصاعد آنی گاز متان روی داد که ۲ بلوک B و C تحت تاثیر قرار گرفتند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط