سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 19:01

کد خبر 648675

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 16:09:50


پیش‌بینی آب و هوای چهارمحال و بختیاری در ۲۴ ساعت آینده


ایرنا/ معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

معصومه نوروزی، معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: از امروز تا روز پنج‌شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید (به خصوص برای روز چهارشنبه)، خیزش گرد و خاک محلی و احتمال رگبارهای موقتی برای ارتفاعات شمالی استان به خصوص برای کوهرنگ و غرب اردل پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: برای روز جمعه کاهش نسبی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود و هفته آینده نیز هوای استان صاف گاهی همراه با وزش ملایم باد خواهد بود که طی این مدت زمان و با توجه به پایداری هوا غبار محلی به ویژه برای بروجن و شهرکرد دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای فردا (چهارشنبه) وزش باد شدید خواهد بود و احتمال گرد و غبار در اکثر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.
نوروزی با اشاره به وضعیت دمایی استان، تصریح کرد: دمای کمینه صبح روند کاهشی را در پیش خواهد داشت. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته شهرکرد با کمینه دما چهار درجه سانتی گراد خنک‌ترین ایستگاه استان و بازفت با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بود.
وی با اشاره به وضعیت دمایی دو شهرستان کوهرنگ و سامان طی ۲۴ گذشته، ادامه داد: دمای کمینه و بیشینه در شهر سامان به ترتیب ۱۲ و ۲۴ و در شهر چلگرد ۷ و ۲۰ بوده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط