سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 20:57

کد خبر 648874

سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 19:14:08


دبیر شورای عالی امنیت ملی: شدت امروز برای مردم لبنان نویدبخش یک فرج بزرگ است


تسنیم/ دبیر شورای عالی امنیت ملی به مردم لبنان در مصاحبه‌ای تاکید کرد: شدت امروز برای مردم لبنان نوید بخش یک فرج بزرگ است.

علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در گفتگو با شبکه لبنانی المنار گفت: مردم لبنان امروز برای همه جهان اسلام برای همه مجاهدین و مبارزین بلکه برای همه مستضعفین پیام صادر کردند؛ پیام مقاومت، پیام صبر، پیام جهاد، پیام مبارزه و این پیام با شهادت عزیز آن ها و رهبر آن ها سید حسن نصرالله تثبیت شد.
وی افزود: سید حسن نصرالله بر قلل مبارزه و جهاد و ستیز با ظلم خواهد ایستاد در این راه شهید شد تثبیت شد؛ در راه دفاع از مردم مظلوم غزه.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: او در راه دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر به اندک سازشی نشد و جان خود را برسر این راه گذاشت.
احمدیان خاطرنشان کرد: بی شک شهید سید حسن نصرالله از مصادیق این کلام امیرالمومنین بود که در مورد مالک فرمودند: که لو کان من جبل لکان فندا، و لو کان من حجر لکان صلدا.
وی همچنین اضافه کرد: مردم لبنان هم مطمئن باشند که حزب الله پس از این قدرتمندتر و صیقل دیده‌تر ظاهر خواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: ما تجربه کرده ایم و از مبانی خودمان از قرآن کریم آموخته ایم که فرج در گرو شدت است امروز این شدت برای مردم لبنان نوید بخش یک فرج بزرگ هست و برای همه مسلمانان انشاالله.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط