پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 00:01

کد خبر 650091

چهارشنبه 11 مهر 1403 - 19:42:31


کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری


ایسنا/ فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات مشترک موفق به کشف، ۳۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در محورهای مواصلاتی استان شد. 

سردار حسین امجدیان، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات مشترک موفق به کشف، ۳۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در محورهای مواصلاتی استان شد. 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی تعاملات سازنده اطلاعاتی با اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان و دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان های شمالی کشور را دارند ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان  قرار گرفت.

وی افزود: افرادی با هویت مشخص ضمن تهیه مقادیری مواد مخدر قصد داشتند آن را از طریق خودروی سواری از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری انتقال دهند که این موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بروجن قرار گرفت و با حضور اکیپ عملیاتی در محور ارتباطی لردگان - بروجن، ضمن هماهنگی قضایی و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی خودروی مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و پس از تعقیب و مراقبت، متوقف شد.

امجدیان بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، ۳۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده عوامل انتظامی  شهرستان شهرکرد در چندین عملیات موفق به دستگیری ۳۶ نفر از خرده فروشان و معتادان مواد مخدر شدند.
امجدیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس از هیچ تلاشی در جهت بالا بردن احساس آرامش و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و تلاش در جهت مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط