پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 13:52

کد خبر 650406

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 08:47:30


انتخاب گزینه‌های خارجی سرمربیگری استقلال


مهر/رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران تصمیم به انتخاب فوری سرمربی خارجی جدید این تیم دارد و با گزینه های مد نظرش هم مذاکره کرده است.
 کارنامه ضعیف جواد نکونام در ابتدای فصل جاری لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا کافی بود تا او از سرمربیگری این تیم استعفا داده و فضا را برای انتخاب گزینه خارجی مهیا کند.
هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز پس از شکست دو بر صفر این تیم مقابل السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان با استعفای جواد نکونام موافقت کرد تا راه برای انتخاب جانشین او مشخص شود.
فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال که نشان داده است تمام تصمیمات خود را با نظر هیأت مدیره بخصوص احمد شهریاری رئیس این مجموعه می‌گیرد مذاکره با فرهاد مجیدی را آغاز کرد تا سرمربی پیشین آبی پوشان بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. با این حال مجیدی نپذیرفت تا شهریاری به عنوان رئیس هیأت مدیره وارد ماجرا شده و خودش شخصا پیگیر جذب سرمربی معروف اروپایی برای این تیم شود.
شهریاری پس از دریافت دو پیشنهاد گزینه برزیلی تصمیم گرفت از طریق یک ایجنت خارجی با دو سرمربی بزرگ اروپایی که یکی از آنها کروات است مذاکرات را پیش ببرد که توافق‌های اولیه با هر دو گزینه نیز صورت گرفته است.
رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال به شدت خواهان تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر انتخاب سرمربی خارجی برای تیمش شده است تا آنها پس از بازی روز شنبه با هوادار تهران زیر نظر سرمربی خارجی خود کار را ادامه دهند.
هلدینگ خلیج فارس بودجه خود را برای انتخاب هرچه زودتر سرمربی استقلال نیز حدود ۸۵۰ هزار دلار اعلام کرده است که این مبلغ در صورت نیاز تا یک میلیون دلار هم افزایش خواهد یافت.
برنامه فشرده بازی‌های استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان باعث سرعت بخشیدن شهریاری به موضوع انتخاب جانشین نکونام شده است تا این تیم جدال برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر و لیگ نخبگان را با انتخاب سرمربی قطعی خارجی و همراهی سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت از دست ندهد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط