پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 13:47

کد خبر 650637

پنج‌شنبه 12 مهر 1403 - 11:55:52


جمع‌آوری ۲۷۵ میلیارد ریال کمک مردم گلستان به جشن عاطفه‌ها


ایرنا/ مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: مردم استان امسال ۲۷۵ میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها به صورت نقدی و کالایی کمک کردند که در مقایسه با سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد گلستان اظهار کرد: از این مبلغ ۱۸۱ میلیارد ریال توسط ۲۶۰ مرکز نیکوکاری فعال در شهرستان‌های گلستان به صورت محله و مسجدمحور جمع‌آوری و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی مدت برگزاری جشن عاطفه‌ها را از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر اعلام کرد و گفت: علاوه بر مراکز نیکوکاری، بقیه مبلغ و کالاهای اهدایی مردم در ۵۰ پایگاه فعال در میادین اصلی و ۱۷ پایگاه فعال در دفاتر کمیته امداد جمع آوری و میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: همچنین روز گذشته زنگ عاطفه‌ها در استان به صدا درآمد و بر اساس تفاهمنامه با آموزش و پرورش هر مبلغی در مدارس شهرستان‌ها جمع‌آوری شد، میان دانش‌آموزان محروم همان شهرستان توزیع می‌شود.

بابایی بیان کرد: خیرانی که تمایل به فعالیت در پویش «مشق همدلی» با هدف تامین مایحتاج دانش آموزان استان را دارند، می‌توانند از طریق کد آسان پرداخت *۸۸۷۷*۰۱۷*۱# و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ واریز نقدی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد گلستان هستند، یادآور شد: ۱۰ هزار سری نوشت‌افزار هر کدام به ارزش چهار میلیون ریال قبل از شروع سال تحصیلی میان دانش آموزان محروم توزیع شد و روز گذشته هم همزمان با زنگ عاطفه‌ها ۱۰ هزار بسته نوشت‌افزار توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ارزش بسته‌های نوشت‌افزار توزیعی که از محل اعتبارات کمیته امداد و همکاری خیران و مراکز نیکوکاری تهیه شد را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: همچنین هفته آینده بانک سپه در راستای مسوولیت اجتماعی ۵۲۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش هر کدام ۱۰ میلیون ریال را میان دانش آموزان محروم توزیع خواهد کرد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط