شنبه 14 مهر 1403 - 16:48

کد خبر 652712

شنبه 14 مهر 1403 - 15:37:00


«قاچاق سوخت» معضل شهر و روستا‌های مرزی هرمزگان


خبرگزاری دانشجو/ فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به کشف ۳۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون، قاچاق سوخت را معضل شهر و روستا‌های مرزی هرمزگان عنوان کرد.

سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی هرمزگان، قاچاق سوخت را در شهر و روستا‌های مرزی استان را از معضلات استان عنوان و اظهار کرد: در این مدت هفت باند کلان منهدم و ۱۶ باند دیگر که فعالیت منطقه‌ای داشتند منهدم شدند.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ تن انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش در هرمزگان کشف شده است.
جاودان با بیان اینکه در این مدت 2 هزار و ۱۱۰ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند، گفت: ۵ هزار و ۸۱۷ خودرو توقیف شده و ارزش محموله‌های کشف شده ۷ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان است.
وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان، استانی استراتژیک و قطب مبادلات است و با داشتن یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مرز دارد، افزود: نیروی انتظامی در حوزه انتظامی، دریابانی، اطلاعات، پلیس فتا، مواد مخدر، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با همه‌ توان و اقتدار و با کار جهادی به دنبال برقراری امنیت در استان هستند.
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه امنیت یک نیاز ضروری و یک ارزش در جامعه است، گفت: رتبه استان در بین استان‌های کشور به نسبت جمعیت و وسعت در شرایط مطلوبی است.
وی با اشاره اینکه شعار امسال پلیس هوشمند و مردم قانون‌مدار است، ادامه داد: با افرادی که به دنبال قانون‌شکنی هستند شدیداً برخورد می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط