شنبه 14 مهر 1403 - 23:36

کد خبر 653124

شنبه 14 مهر 1403 - 20:50:49


بازدید وزیر نفت از مراحل ۱۵ و ۵ پارس جنوبی


صدا و سیما/ وزیر نفت در سفر به عسلویه از سکوی A مرحله ۱۸ و سکوی مرحله پنجم میدان مشترک پارس جنوبی بازدید و وضعیت تولید از میدان مشترک پارس جنوبی را بررسی کرد.

محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت در نخستین حضور خود در منطقه اقتصادی ویژه پارس به همراه مدیران استانی و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت با حضور در مقبره‌الشهدا عسلویه به شهیدان گمنام والامقام ادای احترام کرد.
وزیر نفت ضمن بازدید از سکوی A مرحله ۱۸ و سکوی مرحله پنجم میدان مشترک پارس جنوبی به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، تازه‌ترین وضع تولید از میدان مشترک پارس جنوبی را بررسی و با کارکنان عملیاتی دیدار و از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.
وی با اشاره به این‌که کارکنان عملیاتی در صف مقدم تولید انرژی کشور هستند خطاب به کارکنان مستقر روی سکو‌های پارس جنوبی گفت: بدانید که بنده به‌عنوان فردی درد آشنا با صنعت نفت با دقت و حساسیت مسائل مربوط به نیروی انسانی به‌ویژه کارکنان مناطق عملیاتی و کارکنان مستقر در سکو‌های نفت و گاز را بررسی و رسیدگی می‌کنم و تمام‌قد در کنار شما هستم.
وزیر نفت با تاکید بر اینکه چشم امید هم‌وطنان به کارکنان صنعت نفت است، اظهار داشت: تولید ناخالص داخلی، تولید ثروت، تامین امنیت انرژی بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع کشور به دست کارکنان صنعت نفت رقم می‌خورد، از این رو کارکنان صنعت نفت باید به خودشان ببالند و افتخار کنند.
بازدید از دو پالایشگاه گازی و نیروگاه برق بعثت در دستور کار سفر سرزده پاک‌نژاد به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار دارد، ضمن آنکه در پایان، نشست مدیریت بحران در ساختمان مرکزی این منطقه با حضور وزیر نفت برگزار می‌شود.
 


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط