یک‌شنبه 15 مهر 1403 - 01:58

کد خبر 653266

شنبه 14 مهر 1403 - 23:31:00


هانس زیمر موسیقی اصلی بازی Dragon Age: The Veilguard را ساخته است


دیجی کالا/ اخیرا هانس زیمر (Hans Zimmer) با انتشار موسیقی اصلی یا همان تم بازی Dragon Age: The Veilguard در کانال رسمی یوتیوب خود، همکاری‌اش را با این اثر مورد انتظار به نوعی اعلام کرده است. همچنین طبق یک خبر منتشر شده از بایوور (BioWare)، زیمر تمام موسیقی‌های Veilguard را با همکاری دوباره با لورن بالفه (Lorne Balfe) ساخته است. موسیقی اصلی بازی در همه‌‌ی سرویس‌های اصلی موسیقی در دسترس است.

زیمر آهنگساز فیلم‌های بتمن شروع می‌کند (Batman Begins) و تلماسه (Dune) با بالفه به عنوان آهنگساز بازی‌هایی نظیر Assassin’s Creed: Revelations و Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves، در ساخت تعدادی از موسیقی‌های بازی ویدیویی که لیست آن با کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ شروع می‌شود، همکاری کرده‌اند. این اولین باری خواهد بود که زیمر پس از سال ۲۰۱۸ و بازی فیفا ۱۹ (FIFA 19) به یک پروژه‌ از بازی ویدیویی پیوسته است.

اولین نگاه به Dragon Age: The Veilguard؛ تلاش بایوویر برای بازگشت قدرتمند
موسیقی اصلی این اثر، هیجان‌انگیز، شوم و تکرارشونده است و ممکن است که در منوی بازی پخش شود. با این حال، این اولین قطعه از آثار زیمر و بالف نیست که به دست مردم می‌رسد. این افتخار نصیب آهنگی ترسناک می‌شود که در لیست موسیقی‌های انتخابی بازی دراگون ایج یعنی مجموعه‌ای از چهار صفحه‌ی وینیل حاوی موسیقی‌هایی از بازی‌های دراگون ایج که بایوور در ماه می‌ منتشر کرد، وجود داشت.

گفتنی است که The Veilguard قرار است داستانی تیره‌تر و با پیامدهای پیچیده‌تری از بقیه‌ی نسخه‌های سری داشته باشد و در نتیجه موسیقی باید به خوبی با آن مطابقت داشته باشد. با این حال، فقدان یک گروه کر به یاد ماندنی به نظر طرفدارات در مورد این آهنگ آسیب رسانده است، به خصوص با توجه به اینکه موسیقی‌های اصلی Dragon Age: Origins ،Dragon Age 2 و Dragon Age: Inquisition کیفیت فوق‌العاده‌ای داشتند.

با توجه به اخبار منتشر شده از بایوور، طرفداران می‌توانند موسیقی رسمی بازی Veilguard را از ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) در iTunes و Amazon Music در قالب آلبومی پیش‌خرید کنند. این آلبوم در تاریخ ۱ نوامبر یعنی یک روز پس از انتشار بازی Dragon Age: The Veilguard در ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) منتشر خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط