پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 00:48

کد خبر 658162

چهارشنبه 18 مهر 1403 - 22:39:58


کسب ۴۳ مدال قهرمانی توسط دختران ملایری در مسابقات کاراته قهرمانی کشور


ایسنا/ رئیس اداره ورزش‌وجوانان ملایر گفت: دختران ملایری بار دیگر با کسب ۴۳ مدال درخشان و رنگین طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کاراته دختران کشور در سبک کن‌شین‌کان افتخاری دیگر آفریدند.

حمیدرضا سپهری‌نیا، رئیس اداره ورزش‌وجوانان ملایر اعلام کرد: مسابقات کاراته قهرمانی دختران کشور در سبک کن‌شین‌کان اواسط هفته دوم مهرماه سال‌جاری به میزبانی تهران بزرگ برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم کاراته دختران این شهرستان با حضوری قدرتمند در این دوره از رقابت‌ها با مربیگری و سرپرستی پونه قدیمی از مربیان کاردان این رشته ورزشی توانستند ۴۳ مدال درخشان و رنگین طلا، نقره و برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کنند.

سپهری‌نیا اظهارکرد: در بخش کاتا آنوشا صالحی، مهرسا سایوند، محنا تکلو، ایلین صفدری، اسرا عباسی، فاطمه امیدی، اترینا بیات  مقام اول و مدال طلا،  آترینا صالحی، حدیث چهاردولی، نازنین زینب رحمتی، زینب نصیری، پرستش حاتمی، نیایش ملکی مقام دوم و مدال نقره و یاسمین بابائی، محنا مجیدی، رضوان امانی، ایسانا حبیبی، حلما ناصری، نرگس نصیری، بهار حسنی، بهینا چهاردولی، دنیا برچلویی، ریحانه دشتی مقام سوم و مدال برنز را به گردن آویختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد در بخش کومیته نیز اسرا عباسی، محنا مجیدی مقام اول و مدال طلا، ایلین صفدری، محنا تکلو، ریحانه دشتی، ایسانا حبیبی، بهار حسنی، حلما ناصری، انوشا صالحی، اترینا بیات ، پرستش حاتمی، نیایش ملکی مقام دوم و مدال نقره و دنیا برچلویی، نرگس نصیری، فاطمه امیدی، حدیث چهاردولی، رضوان امانی، یاسمین بابائی، بهینا چهاردولی، اترینا صالحی مقام سوم و مدال برنز را بدست آوردند.

به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر، این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به میزبانی ملایر در مسابقه شطرنج استاندارد ریتد کشور به مدت سه روز  در سالن  شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی با حضور ۶۸ شطرنج باز از استان‌های همدان، مرکزی، تهران، لرستان، کردستان، کرمانشاه، قم و زنجان اشاره کرد.

وی افزود: این مسابقات با فرمت زمانی این مسابقه ۶۰ دقیقه برای هر بازیکن و  ۳۰ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت بود که  در بیش از ۲۵۰ رقابت حساس شرکت کنندگان با هم برا ی کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند و پس از بررسی های لازم از سوی داوران و ناظران این مسابقات از سوی هیئت مربوطه  نفرات برتر معرفی شدند.

سپهری‌نیا اظهارکرد: در یان دوره از رقاب ها مقام قهرمان مسابقات کوروش علیزادگان از قم، نایب قهرمان مصطفی احمدی تاری از بروجرد، مقام سوم رضا سعیدی از اراک، مقام چهارم  جبار سیف پناهی از سنندج، مقام اول کمتر از ۱۸۰۰  عباس زهره‌وند از ملایر، مقام دوم کمتر از ۱۸۰۰  محمد پارسا شریفی شایان از همدان، مقام اول کمتر از ۱۶۰۰  زهیر سیفی از ملایر، مقام دوم کمتر از ۱۶۰۰ نیروانا بهلولی از تهران و  مقام اول بدون ریتینگ حمیدرضا عباسی از ملایر حاصل شد.

وی ادامه داد: بر اساس نظر هیأت داوران مقام دوم بدون ریتینگ هستی علیاری از ملایر، مقام اول شهرستان ملایر مهدی بیات، مقام اول بانوان فاطمه بیات از ملایر، مقام دوم بانوان ریحانه شاهسوند از همدان، مقام اول کمتر از ۱۴ سال  محمد بنیامین عباسی از همدان، مقام دوم کمتر از ۱۴ سال  امیر محمد کیمیایی از همدان، مقام اول کمتر از ۱۲ سال  آیهان رهبر از کردستان، مقام دوم کمتر از ۱۲ سال  شهراد زکی از اراک، مقام اول کمتر از ۱۰ سال  آیهان رهبر از کردستان و  مقام دوم کمتر از ۱۰ سال به  طاها اسماعیلی از ملایر رسید، همچنین سر داور این مسابقه محمد رضا اژدر از  تویسرکان بود و فریبا و ریحانه خرمی نیز عهده‌دار داوری این دوره از رقابت ها بودند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط