جمعه 20 مهر 1403 - 00:57

کد خبر 659144

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 22:32:02


اعطای تسهیلات مسکن با بازپرداخت ۲۰ ساله در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گلستان


ایسنا/ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از آمادگی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به افرادی که ساکن روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بوده و تا امروز موفق به ساخت و یا خرید مسکن نشده‌اند، خبر داد.

داود خسروی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه ۴۷ درصد از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند، اظهار کرد: در استان بیش از ۹۳۶ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار و تعداد هزار روستا با جمعیت زیر ۲۰ خانوار وجود دارد. 

وی با اشاره به اینکه ۲۵ الی ۳۰ درصد از روستاهای استان در ۶ ماهه اول امسال آسفالت شده است، بیان کرد: در ۶ ماهه اول امسال قریب بر ۲۵۰ روستا در استان آسفالت شده که این اقدامات غالبا با مشارکت اعضای شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها از محل اعتبارات قیر یارانه‌ای که دولت در اختیار بنیاد مسکن قرار داده انجام گرفته است.

خسروی با تأکید اینکه در حال حاضر مشکلی هم در رابطه با تسهیلات مسکن روستایی نداریم. گفت: سالی ۷ هزار واحد مسکونی برای روستائیان در دستور کار داریم و از جمله استان‌هایی هستیم که هر ساله موفق شدیم تسهیلات و اعتبارات آن را جذب و محقق کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: بنیاد مسکن آمادگی دارد که به افرادی که در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت موفق به ساخت و یا خرید مسکن نشده‌اند، تسهیلات قرض الحسنه به صورت ۲۰ ساله با شرایط ویژه اعطا کند.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط