جمعه 20 مهر 1403 - 00:59

کد خبر 659147

پنج‌شنبه 19 مهر 1403 - 22:38:06


شومورودوف: فرصت خوبی برای برد ایران داشتیم


تسنیم/مهاجم باتجربه تیم ملی ازبکستان گفت که ازبک‌ها فرصت شکست ایران را از دست دادند.
الدور شومورودوف که پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال ازبکستان و ایران که به تساوی صفر - صفر انجامید، گفت: بد بازی نکردیم و مهم‌ترین نکته این بود که صدرنشین گروه A ماندیم. در 10 دقیقه آخر تمرکز خودمان را از دست دادیم و عملکرد خوبی در این مدت نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در این وضعیت باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم. این اتفاق به معنی یک فاجعه و پایان دنیا نیست. دو امتیاز از دست دادیم، اما یک امتیاز گرفتیم و صدرنشین ماندیم. هدف اصلی ما این است که در هر مسابقه امتیاز بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

کاپیتان ازبکستان با تمجید از تیم ملی ایران اظهار داشت: ایران تیم خوبی است و هیچ‌وقت بازی آسانی مقابل این تیم نداشتیم. فکر می‌کنم هر دو تیم در این مسابقه سطح یکسانی داشتند و نمی‌توانیم بگوییم یک تیم بهتر از حریف خودش بود. ما خیلی بد بازی نکردیم.

شومورودوف با بیان اینکه ازبک‌ها تلاش خود را کردند، گفت: فرصت خوبی برای کسب پیروزی داشتیم؛ به‌ویژه پس از اخراج بازیکن حریف. پس از سوت پایان مسابقه کمی ناراحت بودیم، اما این مسئله بیشتر احساسی بود. اگر درست نگاه کنیم، یک امتیاز هم نتیجه بدی نیست. تلاش‌مان را کردیم و صدر جدول را نگه داشتیم. حالا فرصتی برای ناراحتی نداریم و بازی دیگری برابر امارات پیش رو داریم.

وی در مورد اینکه آیا برای انجام تعویض‌ها به کادر فنی ازبکستان توصیه کرده یا خیر، یادآور شد: اگر بازیکنی در زمین خسته باشد، می‌توانم به مربیان اطلاع بدهم. معمولاً به مربیان درباره تعویض‌ها چیزی نمی‌گویم و مربیان و بازیکنان باید کار خود را انجام بدهند. در زمان حضور کاتانتس (سرمربی ازبکستان که به‌خاطر بیماری روی نیمکت ننشست) با او درباره بازیکنان و تاکتیک حرف می‌زدیم. با این حال هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط