شنبه 21 مهر 1403 - 00:02

کد خبر 659780

جمعه 20 مهر 1403 - 22:00:00


پخش نسخه تلویزیونی فیلم محبوب «فانوس سبز»


صبا/ نسخه تلویزیونی گرین لانترن» به‌کارگردانی کریس موندی برای اواسط سال آینده میلادی آماده پخش می‌شود.
شبکه اچ بی او این سریال را با همکاری مالک قانونی این داستان تهیه خواهد کرد.
شرکت دی سی کامیکز که رقیب جدی شرکت مارول است، امتیاز تعداد زیادی از کاراکترهای ابرقهرمان داستان‌های مشهور کمیک استریپی را در اختیار دارد.
کریس موندی برنامه‌ساز سرشناس تلویزیونی قرار است به عنوان خالق این سریال ابرقهرمانانه، کار نگارش فیلمنامه را انجام دهد.
او که به‌خاطر تولید مجموعه جنجالی و موفق «کارآگاه واقعی» شهرت زیادی دارد، فیلمنامه را با همکاری دیمین لیندلوف فیلمنامه‌نویس قهار قاب کوچک خواهد نوشت.
از گرین لانترن تلویزیونی به عنوان اولین اثر داستان‌های افسانه ای شرکت دی سی کامیکز اسم برده می‌شود که تحت نظارت جیمز گان تولید می‌شود.
جیمز گان فیلمساز معروف هالیوودی مدتی قبل به عنوان مدیر تازه این شرکت معرفی شد و او در همان ابتدای فعالیتش گفت طرح‌های زیادی برای داستان‌های کمیک استریپی این شرکت دارد.
این در حالی است که از حدود پنج سال قبل، صحبت‌های جدی برای تولید سریال تلویزیونی گرین لانترن در شبکه اچ بی او جریان داشته است.
در آن زمان قرار بود فین ویتروک در قال کاراکتر گرین لانترن بازی کند و ست گراهام اسمیت خالق آن باشد.
حالا صحبت‌هایی در جریان است که ایفای این نقش به ناتان فیلیون گمنام سپرده شود که در کارنامه‌اش اثر چندانی از سریال‌های تلویزیونی نیست.
خط اصلی داستان گرین لانترن درباره هال جردن خلبانی است که در اثر اتفاقاتی به قدرت‌های زیادی دست پیدا کرده و تبدیل به ابرقهرمانی به نام گرین لانترن/ فانوس سبز می‌شود.
نسخه سینمایی گرین لانترن سال ۲۰۱۱ با بازی رایان رینولدز تولید و روانه پرده سینماهای جهان شد. اما این فیلم برخلاف بسیاری از اکشن‌های کمیک استریپی دیگر، نتوانست موفقیت مالی و انتقادی بالایی کسب کند و خیلی زود بحث تولید قسمت‌های بعدی آن منتفی شد.
زمانی برای شروع کار فیلمبرداری نسخه تلویزیونی «گرین لانترن» تعیین نشده است. فصل اول این سریال در ۱۲ اپیزود جلوی دوربین می‌رود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط