شنبه 21 مهر 1403 - 01:50

کد خبر 659908

جمعه 20 مهر 1403 - 23:37:36


رامین و مهرداد علیه حواشی؛ ماشالله!


ورزش 3/فیلمی از رامین و مهرداد در تمرینات تیم استقلال منتشر شده که باعث خوشحالی هواداران این تیم می‌شود.رامین و مهرداد علیه حواشی: ماشالله!

در جریان بازی تیم‌های هوادار و استقلال بود که روی یک صحنه رامین رضاییان با وجود اینکه مهرداد محمدی را روی دست خود داشت، اقدام به شوت‌زنی کرد و این مسئله با اعتراض محمدی همراه شد چرا که معتقد بود بهتر بود رامین به او پاس می‌داد. البته که این درگیری لفظی خیلی کوتاه و در حد رد و بدل شدن یکی دو جمله بین دو بازیکن بود و از آن دست اتفاقاتی است که بین بازیکنان فوتبال مرسوم است.

با این حال این دو بازیکن با عذرخواهی از یکدیگر مشکل را حل کردند. حالا رامین و مهرداد در تمرین امروز استقلال نشان دادند نه تنها هیچ مشکلی بینشان نیست بلکه رابطه خیلی خوبی هم میان آنها برقرار است.

طبق فیلمی که از تمرین استقلالی‌ها منتشر شده، رامین رضاییان مشغول تمرین سانتر برای مهاجمان است و در این بین حتی مهرداد محمدی که روی این ارسال‌ها تمرین گلزنی با ضربه سر را انجام می‌دهد تشویق می‌کند و چندین بار از عبارت "ماشاالله" استفاده می‌کند.

رامین رضاییان از ابتدای فصل حضوری موفق در استقلال داشته و مهرداد محمدی نیز که به تازگی با بخشش محرومیت و گلزنی به جمع آبی‌ها برگشته جزء امیدهای اصلی هواداران این تیم برای ادامه مسابقات به حساب می‌آیند و قطعا هماهنگی و یکدلی بین آنها بیش از هر خبر دیگری استقلالی‌ها را خوشحال می‌کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط