شنبه 21 مهر 1403 - 02:51

کد خبر 659924

شنبه 21 مهر 1403 - 00:50:12


هشدارحزب الله به صهیونیست‌ها وتاکید برشکست نفوذ ارتش اسرائیل


تسنیم/ اتاق عملیات مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با تاکید بر شکست مفتضحانه ارتش رژیم صهیونیستی در پیشروی به سمت مناطق جنوبی لبنان از شهرک نشینان صهیونیست خواست از مراکز نظامی و حیاتی رژیم صهیونیستی فاصله بگیرند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان: به شهرک نشینان صهیونیست درباره حضور در نزدیکی تجمعات و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی هشدار می  دهیم و از آنها می خواهیم برای حفظ جان خود تا  اطلاع ثانوی از این اماکن دور شوند.

در بیانیه اتاق عملیات حزب الله آمده است رژیم صهیونیستی نتوانسته است بر هیچ یک از تپه هایی که تلاش می کند به سمت آنها پیشروی کند، سیطره یابد.

این بیانیه آورده است پایگاههای نظامی رژیم صهیونیستی، اهداف یگان موشکی و هوایی مقاومت اسلامی است.

حزب الله تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در پیشروی زمینی به سمت مرزهای لبنان پس از مقابله رزمندگان مقاومت با آن، شکست مفتضحانه و کوبنده‌ای متحمل شد.

حزب الله افزود دشمن پس از چهار بار برای خارج کردن کشته ها و مجروحانش در راس الناقوره شکست خورد.

این بیانیه آورده است که عملیات نظامی ما با هماهنگی عالی میان رهبری مقاومت و  اتاق عملیات تا رزمندگان در جبهه های نبرد انجام می شود.

حزب الله همچنین اعلام کرد به شهرک نشینان صهیونیست هشدار می دهیم در نزدیکی محله هایی در شهرهایی که ارتش دشمن به پایگاه های نظامی تبدیل کرده، حضور نیابند.

در این بیانیه تاکید شده است که پایگاههای دشمن برای اداره تجاوزات به لبنان در حله های شهرک نشینی قرار دارد و به هدف یگان موشکی و هوایی مقاومت تبدیل شده است.

حزب الله پیش از این اعلام کرد که برای دومین بار، تحرکات نظامیان صهیونیست در گذرگاه فاطمه را با گلوله های توپ هدف قرار داده است.

انتهای پیام/






پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط