شنبه 21 مهر 1403 - 02:47

کد خبر 659929

شنبه 21 مهر 1403 - 01:18:02


کلاس بالای قایدی، فیکس آقا، فیکس!


ورزش 3/ستاره ریزنقش تیم ملی ایران پس از ورود به زمین مقابل ازبکستان خطرناک ظاهر شد.کلاس بالای قایدی، فیکس آقا، فیکس!

مهدی قایدی برخلاف دو مسابقه آغازین تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی که مقابل قرقیزستان و امارات در ترکیب قرار گرفته بود، در دیدار حساس برابر ازبکستان برخلاف انتظار در جمع 11 نفر اصلی حضور نداشت و محمد محبی به جای او در پست وینگر راست دیده می‌شد ولی پس از ورودش به مسابقه شکل هجومی‌تری به شکل بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی داد.

ستاره ریزنقش تیم ملی ایران که گل پیروزی مقابل امارات را در دومین دیدار مقدماتی جام جهانی زده بود، در دقیقه 55 مسابقه با ازبکستان به جای محبی به زمین آمد و بارها با فرارهای سریع از سمت چپ و ارسال‌های خطرناک موقعیت‌سازی کرد که اگر بدشانس نبود و درخشش مدافع و گلر حریف اتفاق نمی‌افتاد، دو پاس گل برای او ثبت می‌شد.

قایدی یک ارسال خطرناک از کرنر انجام داد که در ادامه ضربه سر شجاع خلیل‌زاده را مدافع ازبک از روی خط دفع کرد و در لحظات پایانی هم سانتر دیدنی او و ضربه سر سعید عزت‌اللهی را یوسوپوف به کرنر فرستاد تا درخشش این مهره تعویضی تیم ملی همراه با ساخت گل نباشد.

این ستاره فوتبال ایران که پس از نمایش درخشان در باشگاهش به فیفادی آمده بود، با عملکردش مقابل ازبکستان بدون شک جایگاه ثابت خود را پس می‌گیرد و مطمئنا یکی از 11 نفر در دیدار آینده تیم ملی برابر قطر خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط